Πολιτικη & Οικονομια

Ανδρουλάκης: «Μητσοτάκης και Τσίπρας διαχειρίστηκαν το κράτος ως προσωπικό λάφυρο»

Οι πέντε προτάσεις για τη λειτουργία του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης
© Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Νίκος Ανδρουλάκης: Οι προτάσεις του προέδρου του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ για έναν ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο - Οι βολές κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη               

Πέντε προτάσεις για την ασφαλή λειτουργία του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα διατυπώνει μέσα από άρθρο του στο «Βήμα της Κυριακής» ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης.

Στο ίδιο άρθρο, ο Νίκος Ανδρουλάκης αποδίδει συγκεκριμένες ευθύνες στην κυβέρνηση της ΝΔ. «Όταν όλα πηγαίνουν καλά, γίνονται "με εντολή Μητσοτάκη". Όταν όμως υπάρχουν ευθύνες, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την "άγνοια", περιφρονώντας τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού».

Συγκεκριμένα, ο Νίκος Ανδρουλάκης προτείνει για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων:

  • Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή,
  • Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας και ηγεσία υψηλού συμβολισμού και ευρύτατης αποδοχής
  • Η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ.
  • Η αξιολόγηση και η αξιοκρατία στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ πρέπει να είναι προτεραιότητα. Η επιλογή των διοικήσεων θα πρέπει να γίνεται με ανοιχτό διαγωνισμό, με μια αδιάβλητη και ακομμάτιστη διαδικασία.
  • Να προχωρήσουμε στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ανδρουλάκης: Οι βολές κατά Κ. Μητσοτάκη και Α. Τσίπρα

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, σημειώνει στο άρθρό του ότι το δυστύχημα στα Τέμπη αποκάλυψε τον συντονισμό όλων των παθογενειών της λειτουργίας του κράτους αλλά και τον αμετανόητο τρόπο άσκησης εξουσίας των κυβερνώντων και πώς με τον πιο δραματικό και βίαιο τρόπο τραβήχτηκε η κουρτίνα αποκαλύπτοντας τη γύμνια του «επιτελικού κράτους». Παράλληλα, κατηγορεί τον πρωθυπουργό πως μετά τον Αλέξη Τσίπρα διαχειρίστηκε το κράτος ως προσωπικό λάφυρο και όχι ως μοχλό ανατροπών υπέρ του γενικού συμφέροντος των πολιτών και το παρέδωσε σε ένα κλειστό σύστημα ημετέρων και το χρησιμοποίησε ως εφαλτήριο της επικυριαρχίας τους.

Επιπλέον, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ σημειώνει: «οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών στον σιδηρόδρομο, ένα πεδίο στο οποίο απέτυχαν τόσο η ιδιωτική Hellenic Train, όσο και οι δημόσιοι ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Έξι χρόνια μετά, η πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane, έχει αποτύχει».

Ακόμη, επικρίνει τον Αλέξη Τσίπρα που μολονότι χαρακτήριζε ξεπούλημα το αρχικό αντίτιμο των 300 εκατ. ευρώ, την ιδιωτικοποίησε με μόλις 45 εκατ. ευρώ προικοδοτώντας την παράλληλα με 250 εκατ. για τις άγονες γραμμές ενώ ο Κώστας Καραμανλής έκανε ακόμη πιο ευνοϊκούς τους όρους για την ιταλική εταιρεία. «Είναι εθνική ανάγκη και συμφέρον μας να εκσυγχρονίσουμε και να αναβαθμίσουμε τον σιδηρόδρομο απέναντι στα όποια συμφέροντα μέχρι τώρα τον κρατούσαν δέσμιο παλαιοκομματικών συμπεριφορών. Είναι καιρός να διασφαλίσουμε τα βασικά, τα στοιχειώδη και τα αναγκαία. Έχουμε χρέος να οικοδομήσουμε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Να τολμήσουμε βαθιές τομές. Να λάβουμε αποφάσεις με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε για την Ελλάδα, που θέλουμε να ζούμε», καταλήγει στο άρθρό του ο Νίκος Ανδρουλάκης.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τελικά ποσοστά Ανδρουλάκη - Δούκα εν όψει β' γύρου για τις εκλογές στο ΠΑΣΟΚ
Θρίλερ για γερά νεύρα ο α’ γύρος στο ΠΑΣΟΚ – Πώς φθάσαμε στην αναμέτρηση Ανδρουλάκη - Δούκα

Τα τελικά αποτελέσματα, η συμμετοχή που ξεπέρασε τις προσδοκίες, τα μηνύματα της κάλπης και το εναρκτήριο λάκτισμα για τη μάχη της ερχόμενης Κυριακής

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.