- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το 80% όσων ψωνίζουν online «χάνει» από την εμπειρία καταστήματος
Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών
PFS: Έρευνα δείχνει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.
Η έρευνα έχει δείξει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Οι εταιρείες υπολείπονται όταν πρόκειται για την αναπαραγωγή εμπειριών όταν ψωνίζουν ψηφιακά, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η PFS, η οποία ερεύνησε 2.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών με μια μάρκα που είχαν εμπιστοσύνη αναγκάζοντάς τους να κάνουν περιήγηση αλλού.
Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 23% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα διαδικτυακά καταστήματα δεν αναπτύσσουν αρκετά προσωπική σχέση μαζί τους ή ότι η εταιρεία εστιάζει μόνο στα χρήματά τους και δεν ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση τους.
Σύμφωνα με την PFS, το στοιχείο των φυσικών αγορών που αναφέρεται συχνότερα να λείπει στους αγοραστές είναι να μπορούν να αγγίξουν τα προϊόντα, με το 43% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι τους έχει λείψει πολύ να μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με τα προϊόντα. Στους πελάτες λείπει επίσης η επιλογή να δοκιμάζουν τα προϊόντα, με 41% να λέει ότι τους λείπει η επιλογή να δοκιμάσουν χρώμα ή μέγεθος.
Οι εταιρείες έχουν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν σελίδες chatbots και FAQ για να δώσουν κάποια ανθρώπινη διάσταση στις διαδικτυακές τους εμπειρίες αγορών, αλλά το 21% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εξακολουθούσαν να πιστεύουν ότι η διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών είναι ελλιπής.
Η έρευνα ανέφερε επίσης αργή παράδοση (18%), έλλειψη αποθεμάτων (17%) και δύσκολη διαδικασία επιστροφών (14%) ως λόγους για την απώλεια ενδιαφέροντος για μια προηγουμένως προτιμώμενη μάρκα. Οι ελλείψεις σε αποθέματα είναι σαφώς απογοητευτικές για τους καταναλωτές, καθώς 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τουλάχιστον ένα ζήτημα εκπλήρωσης παραγγελιών έχει ήδη επηρεάσει την εμπειρία τους.
Πηγή: The Total Business
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πρόταση της παράταξης «Αθήνα Ψηλά»
Χαρακτήρισε τον συνδυασμό «ανησυχητικό κοκτέιλ»
Με ανατροπή του αποτελέσματος του πρώτου γύρου
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Πάνω από 1.500 Έλληνες από ΗΠΑ και Καναδά βολιδοσκόπησαν τη δυνατότητα επιστροφής τους
Δυστυχώς, η χώρα οδεύει σε ένα ακόμα εφιαλτικό αδιέξοδο. Το πολιτικό προσωπικό έχει διαγράψει από τη μνήμη του τα χρόνια και τις σκληρές συνέπειες της κρίσης.
Οι δύο μονομάχοι είναι ο Δημήτρης Αναστασόπουλος και ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Η ακτινογραφία της ελληνικής αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.