- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιθυμούν τα φυσικά καταστήματα
Τι δείχνει η έρευνα της YouGov
Τι δείχνει η διεθνής έρευνα της εταιρίας YouGov για τις επιθυμίες των καταναλωτών και τις προτιμήσεις τους στα φυσικά και ψηφιακά καταστήματα.
Η επιθυμία των καταναλωτών για φυσικά καταστήματα παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ακόμη και με την αύξηση των διαδικτυακών αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία ερευνών και ανάλυσης δεδομένων YouGov, διαπίστωσε ότι το 78% επιθυμεί τα φυσικά καταστήματα για την αγορά βασικών καθημερινών προϊόντων όπως είναι το φαγητό, τα προϊόντα περιποίησης και άλλα. Αντιθέτως το 72% προτιμάει τις αγορές μέσω διαδικτύου για προϊόντα όπως είναι τα ρούχα, τα παπούτσια και τα ηλεκτρονικά είδη. Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι βασικοί λόγοι, για τους οποίους οι καταναλωτές αγοράζουν αγαθά από φυσικά καταστήματα είναι: η αγορά προϊόντων για καθημερινή χρήση (62%), η δυνατότητα δοκιμής μέσα στα καταστήματα (53%) και η άμεση αγορά των προϊόντων (45%).
Είναι εντυπωσιακό ότι παρά την τεράστια έκρηξη των αγορών μέσω διαδικτύου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η αγορά σε φυσικά καταστήματα εξακολουθεί να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα για διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα στα είδη ρουχισμού. Είναι θέμα χρόνου να επέλθει άνοδος στην αγορά αγαθών μέσω φυσικών καταστημάτων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών YouGov.
Επιπλέον η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την YouGov, International Omni-Channel Retail Report 2021, εστιάζει στις καταναλωτικές συνήθειες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και τις μελλοντικές επιπτώσεις στο λιανικό εμπόριο. Μερικά επιπλέον αποτελέσματα είναι τα παρακάτω:
-
Τα φυσικά καταστήματα έχουν διπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με το διαδίκτυο στα είδη βασικής ανάγκης όπως είναι το φαγητό και τα ποτά (32%).
-
Σε παγκόσμιο επίπεδο το γυναικείο καταναλωτικό κοινό χρησιμοποιεί περισσότερο το διαδίκτυο για τις αγορές προϊόντων από διαφορετικές κατηγορίες, σε σχέση με το ανδρικό καταναλωτικό κοινό (41% γυναίκες, 25% άνδρες).
-
Το 46% δυσανασχετεί όσον αφορά τις αγορές μέσω διαδικτύου αφενός εξαιτίας των εξόδων αποστολής, αφετέρου μολονότι αδυνατούν να δουν τα προϊόντα από κοντά. Ενώ παράλληλα η αναμονή των παραδόσεων αποτελεί εμπόδιο όταν οι καταναλωτές επιθυμούν να εξυπηρετηθούν άμεσα.
Πηγή: thetotalbusiness.com
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για το 2025 ο προϋπολογισμός του υπουργείου ανέρχεται σε 575 εκατομμύρια ευρώ
Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης
Όσα δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος
Νέα δεδομένα αναμένεται να ισχύσουν για τους μοτοσικλετιστές
Νέα στρατηγική και φιλοσοφία στις Ένοπλες Δυνάμεις
Νέα οχήματα για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλους φορείς της Πολιτικής Προστασίας
Ποιες οι προθεσμίες καταχώρισης παραστατικών
Διαδέχεται τον Απόστολο Τζιτζικώστα
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Σημείωσε παράλληλα ότι δεν θα μείνει ανεξάρτητη βουλευτής
Tι είπε για τα ελληνοτουρκικά
Με αφορμή τις επικείμενες παρεμβάσεις στον τραπεζικό τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.