- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Κορκίδης: 3 στους 10 καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο click away
«Πολλοί έμποροι δείχνουν τα εμπορεύματά τους με βιντεοκλήσεις στους πελάτες τους»
Click away: Τι δείχνει έρευνα του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής για τη λειτουργία του λιανεμπορίου την πρώτη εβδομάδα.
Τρεις στους δέκα καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο click away, άλλοι τρεις στους δέκα σκέφτονται να ανταποκριθούν, ενώ οι τέσσερις στους δέκα δεν το προτιμούν, σύμφωνα με τα ευρήματα τηλεφωνικής έρευνας του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής, στην Περιφέρεια Αττικής, κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας του click away στην αγορά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΕΣΑ, Βασίλη Κορκίδη, ο ημερήσιος τζίρος των μικρών, μεμονωμένων ή συνοικιακών μαγαζιών δεν ξεπερνά σύμφωνα με τη συντριπτική πλειοψηφία το 10% του αντίστοιχου περυσινού, ενώ συνολικά ο φετινός εορταστικός τζίρος αναμένεται να κυμανθεί στο 35-40% των περυσινών 3,5 δισ. ευρώ και δύσκολο να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ. Επίσης πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δείχνει πως φέτος 7 στους 10 καταναλωτές θα περιορίσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους κατά 34%, με 3 στους 10 να μην κάνουν καθόλου αγορές ή το πολύ μέχρι 50 ευρώ, οι 2 στους 10 να κάνουν αγορές μέχρι 100 ευρώ, οι 3 στους 10 μέχρι 200 ευρώ και οι 2 στους 10 μέχρι 500 ευρώ.
«Τουλάχιστον το click away μας δίνει τη δυνατότητα να βρισκόμαστε μέσα στα καταστήματα μας και να αυτοσχεδιάζουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Κορκίδης. «Πολλοί έμποροι δείχνουν τα εμπορεύματά τους με βιντεοκλήσεις στους πελάτες τους, ενώ άλλοι παρέχουν delivery κατ' οίκον, ειδικά σε συνταξιούχους και άλλες ευπαθείς ομάδες καταναλωτών. Έτσι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την ευελιξία και την ταχύτητά μας, απέναντι στις καθυστερήσεις εκτέλεσης και παράδοσης παραγγελιών από μεγάλα οργανωμένα e-shops και εταιρίες courier, ώστε να εξυπηρετούμε αυθημερόν τους πελάτες μας. Πολλές μάλιστα τοπικές αγορές με την ενίσχυση των Επιμελητηρίων και των Εμπορικών Συλλόγων θα επιδιώξουν σε αυτή τη μάχη επιβίωσης, με "εξπρές καμπάνιες" ενημέρωσης και προβολής, να σώσουν ό,τι σώζεται με κάθε έξυπνο τρόπο. Η μεγαλύτερη βοήθεια πάντως προς τις μεμονωμένες εμπορικές επιχειρήσεις και τα συνοικιακά καταστήματα θα προέλθει από τις τελικές επιλογές και την προτίμηση των καταναλωτών».
Το click away, καταλήγει ο κ. Κορκίδης, είναι «παρηγοριά στον έμπορο», αλλά είναι κάτι. Είναι το μόνο όπλο στη μάχη της επιβίωσης και πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε με κάθε τρόπο.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Η γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζεται πλήρως» σημείωσε ο πρώην διευθυντής της εφημερίδας
Προβάδισμα ενός κόμματος Καρυστιανού σε σχέση με τον Τσίπρα
Οι κυβερνήσεις είχαν κάθε λόγο να μετατρέψουν τους αγρότες σε δημόσιους υπάλληλους και οι αγρότες στην πλειονότητά τους δέχθηκαν πρόθυμα αυτόν τον ρόλο
Οι δείκτες προόδου που παρουσίασε η υπουργός Εργασίας
Τι προβλέπουν οι νέες ρυθμίσεις
«Η πρόοδος της χώρας μας αναγνωρίζεται διεθνώς», τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης
Ποιες επιπτώσεις υπάρχουν αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα;
Όσα είπε ο πρώην πρωθυπουργός στη χθεσινή του ομιλία σε εκδήλωση
Η πρόταση της παράταξης «Αθήνα Ψηλά»
Χαρακτήρισε τον συνδυασμό «ανησυχητικό κοκτέιλ»
Με ανατροπή του αποτελέσματος του πρώτου γύρου
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.