Πολιτικη & Οικονομια

Τσακίστε τώρα τη γελοιογραφία, η χούντα δεν τελείωσε το '73!

Ορκίστηκαν να διώξουν τα μνημόνια. Τελικά κυνηγούν τον Αρκά

115071-630725.jpg
Βαγγέλης Περρής
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
arkas

Oι σχολιογράφοι προσπαθούν να κάνουν κατανοητούς τους κινδύνους που κρύβει ο δήθεν αθώος μαρκαδόρος του φασίστα γελοιογράφου Αρκά.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, υπάρχει η πουλημένη δημοσιογραφία στα αφεντικά, τα κόμματα, τις τράπεζες κ.λπ., αλλά και η Δημοσιογραφία Όπως Πρέπει να Είναι. Την τελευταία υπηρετεί η διακεκριμένη εφημερίδα Documento του πολυβραβευμένου σ. Βαξεβάνη. Ο πρόσφατος τίτλος της ήταν σοκαριστικός: «Ο θλιβερός Αρκάς έφτασε στο ξέπλυμα των δολοφόνων του Ζακ»! Επειδή η Δημοσιογραφία Όπως Πρέπει να Είναι ποτέ δεν υπερβάλλει και προσέχει τα λόγια της, αναζητήσαμε το λόγο που ο γελοιογράφος υποχρέωσε τον μετρημένο σύντροφο να χρησιμοποιήσει τόσο σκληρά λόγια. Το μόνο που βρήκαμε ήταν αυτή η γελοιογραφία. 

arkas

Είναι κομμάτι δύσκολο να ανακαλύψεις σε ποιο ακριβώς σημείο της γελοιογραφίας ο (θλιβερός) Αρκάς ξεπλένει τους δολοφόνους του Ζακ, οπότε αναζητούμε περισσότερες πληροφορίες σε κάποιο ψύχραιμο μέσο, δηλαδή στο Left. Το σχετικό άρθρο του είναι κατατοπιστικό:

«Ο Α(ποκρουστικά) Ρ(υπαρός) Κ(αθολικά) Α(διαμφισβήτητα) Σ(αλτιμπάγκος) επανήλθε με ένα ακόμα σχόλιο, "άξιο" της φασιστοφυλλάδας που τον ταΐζει... Ξέρασε πάλι τον φασιστικό οχετό του, αποσπώντας τα εύσημα από τους ομοϊδεάτες του...

Πλύση εξπρές για Σαμαροβενηζέληδες και λοιπούς νεοφιλελέ πολιτικάντηδες, μα και για τους δολοφόνους του Ζακ Κωστόπουλου...

Αρκάς, το μεταλλαγμένο πενάκι, η χαρά του κάθε φασίστα... »

Οι εκφράσεις είναι βαριές, αλλά πάλι δεν γίνεται ορατό το νήμα που τις συνδέει με τη συγκεκριμένη γελοιογραφία. Χρειάζεται επομένως περαιτέρω έρευνα κι όταν στην Ελλάδα λέμε «έρευνα», πάντοτε ανατρέχουμε σε αυτούς που ακολουθούν την προτροπή του Γκράμσι και βάζουν την εξυπνάδα τους στη υπηρεσία του λαού.

Ο ΑΡΚΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ, ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Στο αποκαλυπτικό «Κουτί της Πανδώρας» επιχειρείται μια αποτίμηση της ντροπιαστικής διαδρομής του ύποπτου γελοιογράφου:

«ΔΕΝ απάντησα όταν μέλη της LGBTI κοινότητας μου ζήτησαν να πάρω δημόσια θέση για τα ομοφοβικά συντηρητικά σκιτσάκια του Αρκά... Όταν συνάνθρωποί μας, που έχουν τραβήξει της ζωής τους τον τάραχο γιατί γεννήθηκαν σε άλλο σώμα και τώρα τους δινόταν η ευκαιρία να αναβαθμιστούν σαν οντότητες και σαν προσωπικότητες για την καθεστηκυία αντίληψη, εκείνος τους προκαλούσε στην πιο βρώμικη παρτίδα σκάκι που θα μπορούσε να κατεβάσει η κούτρα του».

(Σ.Σ: Η αφορμή γι' αυτό το σχόλιο είναι η γελοιογραφία που ακολουθεί)

arkas

«Δεν απάντησα όταν γυναίκες φίλες μού ζήτησαν επίσης να πάρω δημόσια θέση για τα σεξιστικά σκίτσα του. Δεν θα μου πέρναγε ποτέ απ' το μυαλό πως ο "αναρχικός" Αρκάς, ο υπέρ των αδυνάτων, θα γινόταν ο υμνητής της γυναίκας - μπαζόλας, ικανής μόνο για να λέγεται ρουφοκαυλέτα.

Χθες το βράδυ αποφάσισα να σου απαντήσω, γελοιογράφε! Σε σκίτσο που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του, ούτε λίγο ούτε πολύ ξεπλένει τους δολοφόνους του Ζακ Κωστόπουλου! Μισό λεπτό, για ποια ΝΔ μιλάμε; Ο Αρκάς κατά 99,9% προβιβάστηκε: Αναδεικνύεται σε Χρυσαυγίτη με τη βούλα!

Πείτε μου έναν από τους φαν του που δεν θα σκεφτεί κάτι που δεν θέλει ιδιαίτερη φιλοσοφία: "Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη"...Μήπως τον έχουν αλυσοδεμένο σε υπόγειο ο Μητσοτάκης μαζί με τον Μιχαλολιάκο εναλλάξ, με βάρδιες, όπου τον βάζουν να γράψει κι αν δεν μείνουν ευχαριστημένοι, τον αρχίζουν στο μαστίγωμα τον φουκαρά! Και μην το γελάτε, υπό την απειλή του μαστιγίου κανείς σοβαρός καλλιτέχνης δεν μπόρεσε να ασκήσει σοβαρά την τέχνη του.

Ο Αρκάς θεωρεί όλους εμάς ηλίθιους που είναι δύσκολο να μας αλλάξεις γνώμη, διότι −κατ' αυτόν− γινόμαστε περισσότερο ηλίθιοι ως φανατικοί. Δεν πειράζει, ας βρίζει όσο θέλει. Είναι ένα παιδάκι μεγάλο που έκατσε στη γωνιά του και κάνει παρέα μόνο με τα καθίκια του σχολείου, τα πιο ανεπίδεκτα μαθήσεως και τα πιο ανερμάτιστα, γιατί οι άλλοι, τα καλά παιδιά, τα φιλομαθή και κουλτουριάρικα, δεν τόνε θέλουν πια στην παρέα τους. Ξέρει αυτός καλύτερα απ' τον καθένα τι του γίνεται. Κι εμείς ξέρουμε, όμως, τι γίνεται. Και όσο θα μας θυμίζει πόσο σπασίκλας έγινε και πόσο άφησε πίσω του την αληθινή τέχνη υπέρ μιας προπαγάνδας, τόσο θα μας βρίσκει μπροστά του να του φωνάζουμε ξανά και ξανά: "Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη"»! 

ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΩΝ. Ο ΑΡΚΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΟΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ

Η έρευνα συνεχίζεται. Μπορεί κάποιοι να είναι σίγουροι ότι ο Αρκάς τα παίρνει, αλλά υπάρχουν και πιο ήπιες απόψεις. Μετά από μελέτη στοιχείων που η πηγή τους καλύπτεται από το δημοσιογραφικό απόρρητο, ο πάντα κυριολεκτών σ. Βαξεβάνης αποκαλύπτει με λακωνικό τρόπο την ταύτιση του υπόδικου (στα λαϊκά δικαστήρια) Αρκά, με την εκπρόσωπο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας: «Εξαιρετικά τα αντανακλαστικά του Αρκά, ο οποίος προηγήθηκε των ανακοινώσεων της ΝΔ για το κοινωνικό μέρισμα. Αυτό που μένει είναι η Σπυράκη να αρχίσει να σκιτσάρει»...

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ. ΟΣΟ Ο ΑΡΚΑΣ ΔΕΝ ΣΑΤΙΡΙΖΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΕΙΧΕ ΤΑΛΕΝΤΟ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΑΣΕ

Αρχίζει σιγά-σιγά να ξετυλίγεται το δόλιο σχέδιο των φιλελέ που επιδιώκουν να σπείρουν στον λαό την αμφιβολία για τις ικανότητες της Εθνικής Κυβερνήσεως, χρησιμοποιώντας τον πρόθυμο γελοιογράφο. Οι παλιοί του φίλοι δεν περίμεναν τέτοια κατάντια και λυπούνται για λογαριασμό του. Ο λόγος στην Έλενα Άκριτα:

«Όλοι εμείς λοιπόν που σας θαυμάζουμε, απογοητευτήκαμε φίλτατε Αρκά. Απογοητευτήκαμε σαν να ήσασταν φίλος και μας γυρίσατε την πλάτη. Δικός μας άνθρωπος και τώρα κάνετε πως δεν μας ξέρετε. Διασχίσατε με επώδυνη για μας ευκολία την απόσταση που εσείς ο ίδιος είχατε ορίσει. Από δημιουργός γίνατε οπαδός. Από καλλιτέχνης, "ινστρούχτορας"...Πόσο τον θαύμαζα κάποτε… "αυτό" δεν είναι χιούμορ, λυπάμαι».

Η σκυτάλη της απογοήτευσης γιατί ο Αρκάς δεν έγινε σαν κι εκείνους περνάει στα χέρια του δημοσιογράφου της Εφημερίδας Των Συντακτών Δημήτρη Κανελλόπουλου, για να (το) τερματίσει. Σύμφωνα με την ανατρεπτική του πέννα, που φυσικά διαθέτει ηθικό πλεονέκτημα, ο γελοιογράφος είναι ένας κακομοίρης: «Ο κακομοίρης ο Αρκάς, από τον οίστρο του για τους #Παραιτηθείτε σταμάτησε να φτιάχνει πια χιουμοριστικά σκίτσα... Από το σπουργίτι, τον ισοβίτη και τον κόκορα, στον Κυριάκο και τον Άδωνι. Δεν το λες και εξέλιξη, Αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος. Πολλώ δε μάλλον περί εμπνεύσεως».

Στην ΕτΣ δημοσιεύεται και άλλο μαχητικό άρθρο που εκτιμά το συνολικό έργο του Αρκά. Αποκαλύπτεται ότι ο κακομοίρης ήταν πάντοτε ένας χοντροκομμένος που δεν είχε καμία σχέση με τη λεπτοκαμωμένη Αριστερά: «Το 2010 και μετά συνέχισε να ασχολείται με τα υπαρξιακά-σεξουαλικά του, μαζί με γενναίες δόσεις αποδόμησης του καθημερινού κοινωνικού γίγνεσθαι. Τα μνημόνια, οι απίστευτες ψευτιές που ειπώθηκαν σχετικά με τη "σωτηρία" μας, η "μεγαλοθυμία" των εταίρων μας, ουδόλως τον απασχόλησαν δημιουργικά. Όμως μετά τον απασχόλησαν και μάλιστα πολύ! Λανθασμένα ο Αρκάς καταλογίστηκε στην Αριστερά, όμως στα σκίτσα του αναδυόταν μια κάποια κοινωνική "χοντροκοπιά" που δεν συνάδει με το πολιτιστικό φορτίο της Αριστεράς».

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ: ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ

Μέχρι στιγμής οι σχολιογράφοι προσπαθούν με ευγενικό τρόπο να κάνουν κατανοητούς τους κινδύνους που κρύβει ο δήθεν αθώος μαρκαδόρος (δεν χρησιμοποιεί πια σινική, από ξεκάθαρο μίσος προς τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας και προσωπικά τον σ. Μάο Τσε Τουνγκ) του φασίστα γελοιογράφου. Αυτή που τόλμησε να του πει την αλήθεια κατάμουτρα είναι η βουλευτίνα σ. Κασσιμάτη: «Ο σκιτσογράφος, μείζονος αναφοράς της ακροδεξιάς πια Νέας Δημοκρατίας, απροκάλυπτος νοσταλγός παλατιανών πραξικοπημάτων και της Χούντας των Συνταγματαρχών. Αναπολεί τη Δικτατορία, την αναπαριστά συνειδητά ή υποσυνείδητα, και προτρέπει για μία ακόμα».

ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ «ΑΡΚΑΣ»

Όταν η Δημοκρατία κινδυνεύει, όταν τα τανκς φοράνε τη στολή παραλλαγής που ονομάζεται «χιούμορ», η Πολιτεία πρέπει να πάρει τα μέτρα της. Το παράδειγμα το δίνει ο αδελφός Ερντογάν. Δεν φυλακίζει μόνο τους γελοιογράφους, αλλά και αυτούς που αναπαράγουν τα σκίτσα τους.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ