«Είναι καιρός να πεις "αρκετά". Είναι καιρός να είσαι ο εαυτός σου». Ένα γκέι ζευγάρι ενώνει την κρεβατοκάμαρα –και τις ζωές τους– στην ιταλική διαφήμιση της ΙΚΕΑ.
«Δεν είναι της μόδας, δεν είναι συνηθισμένο, δεν κάνει για όλους». Για να περάσει το μήνυμά της στους Ιάπωνες καταναλωτές, η Toyota χρησιμοποεί στη διαφήμιση του Auris το 19χρονο ανδρόγυνο μοντέλο Σταβ Στράσκο.
«Να ζήσετε, μπαμπά!» Με το καινούργιο Renault Twingo, ένας γάμος παίρνει διαφορετική τροπή σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει...
«Όταν πήγαμε στην Καλιφόρνια και είδαμε πόσο ευτυχισμένες είναι, όλοι οι φόβοι μας πέταξαν απ’ το παράθυρο». Ένας πατέρας περιγράφει την τεράστια συναισθηματική απόσταση που χρειάστηκε να διανύσει για να δεχτεί ότι η κόρη του μπορεί να γίνει ευτυχισμένη με μια άλλη γυναίκα στη διαφήμιση της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας Expedia.
«Έχω ένα σχέδιο: να το πω στους γονείς μου. Μαμά, να σας συστήσω την Κλόντια. Μπαμπά, είναι Βραζιλιάνα και λατρεύει την μπάλα!» Δυο κορίτσια ερωτευμένα στη διαφήμιση της ισπανικής αλυσίδας ρούχων Desigual.
«Μείνετε συντονισμένοι για να δείτε πόσο έχουμε αλλάξει». Και για του λόγου το αληθές, η αμερικάνικη αλυσίδα πολυκαταστημάτων JCPenney χρησιμοποιεί στις διαφημίσεις της τη διάσημη λεσβία κωμικό Έλεν Ντετζένερες.
«Έχετε ακούσει ποτέ τέτοια σχόλια; Βοηθήστε μας να τα σταματήσουμε». Μια διαφημιστική καμπάνια που προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους Αυστραλούς σχετικά με την εχθρότητα που αντιμετωπίζουν τα ομοφυλόφιλα, αμφιφυλόφιλα και διαφυλικά άτομα στους χώρους εργασίας και τον αθλητισμό.
«Αυτός είναι ο Φρεντ. Είναι ο καλύτερός μου φίλος. Λατρεύει κι αυτός τα μαστορέματα, όπως κι εγώ. Θα ήθελα να είμαστε συνέχεια μαζί, αλλά δεν ξέρω πώς να του το πω». Ανομολόγητοι πόθοι στη νέα διαφήμιση της γαλλικής αλυσίδας εργαλείων και κατασκευών Leroy Merlin...
Ένα γκέι ζευγάρι πάνω σε ένα δίτροχο Segway βγάζει βόλτα τους... σκατζόχοιρούς του σε ένα σποτάκι της βρετανικής Lloyd’s, που αλλάζει τα δεδομένα στο μάρκετινγκ των τραπεζικών υπηρεσιών. Πριν τρία χρόνια, η ίδια τράπεζα ήταν η πρώτη που χρησιμοποίησε την εικόνα ενός γκέι ζευγαριού για να λανσάρει στεγαστικό δάνειο.
«Αγάπη και σάλτσες». Η ιταλική εταιρεία ζυμαρικών Althea είχε την ιδέα να διαφημίσει τις σάλτσες της χρησιμοποιώντας τρία διαφορετικά σποτάκια με τρία διαφορετικά ζευγάρια: ένα ανδρόγυνο, δύο άντρες και δύο γυναίκες. Τα κανάλια της ιταλικής τηλεόρασης αποφάσισαν να μην προβληθούν τα δύο σποτάκια με ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο, παρά μόνο μετά τις 11 το βράδυ...
«Ο άντρας μου πήγε στο μπαρ να μας φέρει ένα ποτό. Το ίδιο και ο δικός μου!» Κι εκεί που νομίζατε ότι παρακολουθούσατε το κλασικό διαφημιστικό κλισέ «καμάκι στην παραλία», το σποτάκι της ταμπλέτας Kindle κάνει την ανατροπή!
Παλιότερα διαφημιστικά σποτάκια με γκέι περιεχόμενο εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι αν δεν καταβληθεί
Tο όφελος για νοικοκυριά και επιχειρήσεις
«Τέλος η αντιδικία του κράτους με τον πόνο του πολίτη»
Κεντρικό μήνυμα η ανάγκη ευρωπαϊκής στήριξης για την ανθρώπινη παραμονή στις ακριτικές περιοχές
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις φαίνεται να είναι οι πιο ευάλωτες
Στο 2ο Διεθνές Συνέδριο του ΤΜΕΔΕ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Σοφία Ζαχαράκη: «Ο εθελοντισμός δεν είναι απλώς μια καλή πράξη. Είναι αξία, είναι στάση ζωής»
Τι αναφέρει σε παραγγελία του προς τους εισαγγελείς της χώρας
Στα μπλόκα της Καρδίτσας και των Τρικάλων ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
Ολόκληρη η ομιλία του - Η κρίση θεσμών και η ανάγκη νέου κοινωνικού συμβολαίου
Η ερώτηση – έκπληξη που τράβηξε το ενδιαφέρον σε νέα δημοσκόπηση
«Η γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζεται πλήρως» σημείωσε ο πρώην διευθυντής της εφημερίδας
Προβάδισμα ενός κόμματος Καρυστιανού σε σχέση με τον Τσίπρα
Οι κυβερνήσεις είχαν κάθε λόγο να μετατρέψουν τους αγρότες σε δημόσιους υπάλληλους και οι αγρότες στην πλειονότητά τους δέχθηκαν πρόθυμα αυτόν τον ρόλο
Οι δείκτες προόδου που παρουσίασε η υπουργός Εργασίας
Τι προβλέπουν οι νέες ρυθμίσεις
«Η πρόοδος της χώρας μας αναγνωρίζεται διεθνώς», τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης
Ποιες επιπτώσεις υπάρχουν αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.