Πολιτικη & Οικονομια

Φίλης: Επαναφορά φοιτητών στις διοικήσεις ΑΕΙ και ΑΤΕΙ

«Ο νόμος Διαμαντοπούλου είναι στον αντίποδα των δικών μας προτεραιοτήτων» 

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
323574-666280.jpg
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

Την επαναφορά των φοιτητών στις διοικήσεις των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων προωθεί ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, ο οποίος αναφέρθηκε και στο νόμο Διαμαντοπούλου, σημειώνοντας πως βρίσκεται στην αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη των προτεραιοτήτων που έχει θέσει η παρούσα κυβέρνηση.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Καθημερινή», ο υπουργός Παιδείας υποστήριξε πως «ο νόμος Διαμαντοπούλου είναι στον αντίποδα των δικών μας προτεραιοτήτων, όχι μόνο διότι εξυπηρετεί τη λογική «πανεπιστήμιο-επιχείρηση» αλλά «διότι αποδείχθηκε μη λειτουργικός».

Αναφερόμενος στις αλλαγές του νόμου τόνισε ότι «υπάρχει αίτημα για επαναφορά του πρυτανικού συμβουλίου, το οποίο είναι εύλογο. Το συζητάμε γιατί αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα διοίκησης των πανεπιστημίων. Επίσης, οι φοιτητές θα μπορούν να συμμετάσχουν στη λειτουργία των πανεπιστημιακών οργάνων, όπως άλλωστε ισχύει σε πολλές άλλες χώρες».

«Ως προς τα Συμβούλια, τι παρήγαγαν; Πότε αξιολογήθηκαν, πότε έστω αυτοαξιολογήθηκαν; Παρατείναμε τη θητεία τους μέχρι το 2017 γιατί θέλαμε η πανεπιστημιακή κοινότητα να αποφασίσει. Σημειώνω τη σύμπτωση: ορισμένα μέλη Συμβουλίων παραιτήθηκαν την ημέρα ψήφισης του ν/σ για την εκπαίδευση, δίνοντας την εντύπωση πολιτικού αντιπερισπασμού για να βοηθηθεί ο κ. Μητσοτάκης. Δεν προκαλέσαμε εμείς την κρίση με τα Συμβούλια. Άλλοι την επέλεξαν» ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαφθορά στον Δημόσιο Τομέα: Τι είχες Ελλάδα, τι είχα πάντα
Διαφθορά στον Δημόσιο Τομέα: Τι είχες Ελλάδα, τι είχα πάντα

Δεν υπάρχει χειρότερη κατάντια από την ανοικτή «διαπαιδαγώγηση» της κοινωνίας στην παρανομία και στον χρηματισμό. Η κυβέρνηση έχει ευθύνη και πρέπει να την αναλάβει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.