- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
«Πάμε κι όπου βγει», η μαρτυρία επιβάτη για τον μηχανοδηγό
Τι είπε για την καθυστέρηση στο Παλαιοφάρσαλο
Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Πάμε κι όπου βγει», άκουσε επιβάτης να λέει ο μηχανοδηγός - Τι είπε για την καθυστέρηση στο Παλαιοφάρσαλο
Ολοένα και περισσότερες μαρτυρίες επιβατών έρχονται στο φως της δημοσιότητας από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Λίγη ώρα μετά το τραγικό συμβάν, ένας επιβάτης ο οποίος όπως είπε γλίτωσε καθώς βρισκόταν στα τελευταία βαγόνια (τα 4 πρώτα διαλύθηκαν), μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ λέγοντας ότι άκουσε στον ασύρματο τους μηχανοδηγούς να λένε «Πάμε κι οπου βγεί»!
«Όταν μείναμε στο Παλαιοφάρσαλο με καθυστέρηση, όταν ακούς τον μηχανοδηγό να μιλά με τον υπεύθυνο των εισιτηρίων και να λέει “πάμε και όπου βγει”, είσαι προϊδεασμένος για το ότι κάτι δεν θα πάει καλά», συμπλήρωσε ο επιβάτης ενώ ως προς την καθυστέρηση στο Παλαιοφάρσαλο συμπλήρωσε:
«Μας καθυστέρησαν λόγω φόρτου κίνησης των γραμμών, είπαν ότι θα καθυστερήσουμε για 15 λεπτα γιατί είναι μονής οδού».
Να σημειωθεί πως από την πλευρά της η Hellenic Train δεν έχει απαντήσει ακόμη στο ερώτημα για τα αίτια της τραγωδίας, πώς έγινε αυτό το καταστροφικό λάθος και ποιος ευθύνεται.
"Παμε κι οπου βγεί" ακουσε να λένε μέσω των ασυρμάτων , επιβάτης που επέβαινε στη μοιραία αμαχοστοιχία !!!
— Ωρα για poll (@poll64376196) March 1, 2023
Τα συμπεράσματα δικά σας #τεμπη pic.twitter.com/Xhzkkbt2Zm
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από τα πρωτόκολλα διαδικασίες»
Πτώση της θερμοκρασίας από το απόγευμα του Σαββάτου
«Δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις» σχολίασε ο καθηγητής
Αύριο θα φωτίσει τον ουρανό
Μετά από σφοδρή σύγκρουση δύο οχημάτων
Ανοιχτά τα εμπορικά αύριο Κυριακή
Όσα συζητήθηκαν στα πάνελ σε video, highlights και εικόνες
Ποια φαγητά ξεχώρισαν
Τα νέα στοιχεία - μαρτυρίες που έφερε στο φως η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 1635 Θεσσαλονίκης – Σερρών.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.