- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Διάκριση για τον νέο Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555
Το 1555 έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς
Σημαντική διάκριση απέσπασε ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 για εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Ο νέος Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 για εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, απέσπασε σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που απονεμήθηκαν χθες από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Συγκεκριμένα, το 1555 έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς. Η διάκριση αυτή αποτυπώνει τη μέχρι τώρα επιτυχημένη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και τη νέα κουλτούρα που εκφράζει και υπηρετεί, σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη.
Από την πλευρά του ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε ότι «το 1555 αποτελεί ένα έργο τομή στην εξυπηρέτηση των πολιτών από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και τους εποπτευόμενους φορείς ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ, καταργώντας οριστικά τις συνθήκες ταλαιπωρίας που βίωναν μέχρι πρότινος». Μάλιστα μεταξύ άλλων ο υπουργός επισήμανε χαρακτηριστικά: «Ήδη έχουν εξυπηρετηθεί πάνω από 770.000 κλήσεις μέσα σε 5 μήνες λειτουργίας, δωρεάν και με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Μέχρι τώρα έχει γίνει κατορθωτό το 85% όσων καλούν να παίρνουν άμεση απάντηση και να κλείνει το θέμα τους. Ωστόσο και οι υπόλοιποι, με πιο περίπλοκες υποθέσεις, λαμβάνουν απάντηση μετά από κάποιο, σύντομο σχετικά, χρονικό διάστημα. Διαβεβαιώνω όλους όσους περιμένουν αυτή τη στιγμή απάντηση ότι θα τη λάβουν. Και ότι οι προσπάθειες όλων των ειδικών και των υπαλλήλων που εμπλέκονται με το θέμα έχουν στραφεί στην αντιμετώπιση των εκκρεμών αυτών υποθέσεων. Η σημερινή βράβευση είναι μία απάντηση σε όσους έσπευσαν να αμφισβητήσουν αυτή την προσπάθεια, αλλά και μία ακόμη απόδειξη ότι έγινε ένα μεγάλο βήμα μπροστά». Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο Εργασίας, αντικαθιστώντας επτά διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα και γραμμές που υπήρχαν μέχρι πρότινος, το 1555 αποτελεί πλέον το ενιαίο σημείο επαφής του πολίτη με τις υπηρεσίες του Υπουργείου. Λειτουργεί σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν. Σήμερα, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρετεί καθημερινά πάνω από 8.000 κλήσεις κατά μέσο όρο, ενώ οι πολίτες λαμβάνουν άμεσα απάντηση στο 85% των υποθέσεων που τους αφορούν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
Οι συμμετέχοντες στα επεισόδια ταυτοποιήθηκαν και κατηγορούνται για απόπειρες ανθρωποκτονίας κατά συρροή
Πάσχει από το σπάνιο γενετικό σύνδρομο Allagille
Οι περισσότερες πτήσεις καθυστέρησαν
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας του «ΔΕΗ Xmas West Park»
Λίγα λεπτά μετά τις 6 το απόγευμα
Τι αναφέρουν οι πληροφορίες
Τι προβλέπει η νομοθεσία για την ανανέωση των αδειών οδήγησης και ποιους αφορά
Αγρότες έχουν εισβάλει στoν αεροδιάδρομο
Ο άνθρωπος που γλίτωσε από το ναυάγιο του «Ηράκλειον» και σκοτώθηκε κατά τη συντριβή του αεροσκάφους
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ο καιρός των επόμενων ημερών
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Άρπαξαν ένα ζευγάρι παπούτσια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.