- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών
«Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες», αναφέρει αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος
Η ΔΕΗ εγκαινίασε τρεις νέες υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Την ολοήμερη λειτουργία (7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ.) τριών κεντρικών καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα η ΔΕΗ. Το διευρυμένο ωράριο εφαρμόζεται πιλοτικά από προχθές Δευτέρα στα καταστήματα Αθήνας (Αριστείδου 5-7), Ομόνοιας (Αγίου Κωνσταντίνου 11) και Κεντρικής Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) όπου ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους συγκέντρωσαν σημαντικό αριθμό πελατών στο απογευματινό ωράριο.
Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.
Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770. Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.
Τέλος στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές περιλαμβάνεται και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:
- Μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,
- Μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece
- Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot
Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook.
»Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αναφέρει ο καθηγητής Νίκος Τζανάκης
Δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους
Χάρισαν μία ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη στιγμή στους μικρούς ήρωες
Στο σημείο κλήθηκε η Πυροσβεστική για να απομακρύνει τον κορμό
Σχεδόν στο 100% η ακρίβεια δρομολογίων
Οι θερμοκρασίες για τις επόμενες ημέρες
Mία από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες στον τομέα της οικονομίας και του δημόσιου βίου της χώρας
Η επιχειρηματίας αποκάλυψε άγνωστες πτυχές των παιδικών της χρόνων
Ενισχύονται τα μπλόκα σε όλη τη χώρα
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πληροφορίες αναφέρουν πως τα ποτά τα κέρασε η μητέρα της φίλης της
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το μοναδικό ελληνικό πανεπιστήμιο που σπάει το φράγμα των 200 καλύτερων
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ο χάρτης που δείχνει τους κεντρικούς οδικούς άξονες που αντιμετωπίζουν προβλήματα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.