- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Αίγιο: Το πόρισμα καίει τον 28χρονο - Έτρεχε με 133 χιλιόμετρα
Μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους
Το πόρισμα που αποκαλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα στο Αίγιο.
Το σχετικό πόρισμα αποκαλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα στο Αίγιο, τον περασμένο Αύγουστο, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους μια γιαγιά με το εγγόνι της.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός Star, το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.
Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς το στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο.
Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα.
Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν από το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του δυστυχήματος.
Παράλληλα, οι πραγματογνώμονες -στην έκθεσή τους- περιγράφουν και το δρόμο στον οποίο έγινε η τραγωδία.
Η οδός στη σκηνή του δυστυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.
«Όπως φαίνεται από την περιοχή ήρθε από το πίσω μέρος των ανθρώπων αυτών και τους θέρισε σαν αλωνιστική μηχανή», ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο δικηγόρος της οικογένειας των θυμάτων, Κώστας Κρεμμύδας.
Υπενθυμίζεται ότι ο 28χρονος μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Tι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Τα Δεκεμβριανά που ακολούθησαν και το δικαστικό «θρίλερ» με Κορκονέα
Κλείνουν σταθμοί του Μετρό - Τι θα ισχύσει τις ώρες των εκδηλώσεων μνήμης
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.