Κοσμος

Μόνος στο Σπίτι in... real life - Η περιπέτεια του 6χρονου Κάσπερ από τη Φλόριντα

Πώς έγινε το μπέρδεμα με την low cost αεροπορική Spirit Airlines

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μόνος στο Σπίτι in... real life - Η περιπέτεια του 6χρονου Κάσπερ από τη Φλόριντα

Μόνος στο Σπίτι: Η περιπέτεια του 6χρονου Κάσπερ στη Φλόριντα

Σε λάθος πτήση έβαλε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Spirit Airlines έναν 6χρονο και μάλιστα ασυνόδευτο. Ο μικρός Κάσπερ έγινε για λίγες ώρες ένα πραγματικός... Κέβιν ΜακΆλιστερ από το «Μόνος στο Σπίτι». Ειδικότερα, υποτίθεται ότι θα ταξίδευε στο Φορτ Μάιερς στη νοτιοδυτική Φλόριντα από τη Φιλαδέλφεια.

Ωστόσο, προς μεγάλη του έκπληξη και ατυχία κατέληξε στο Ορλάντο μόνος του.

Η γιαγιά του, που τον περίμενε στη Φλόριντα ζητούσε εξηγήσεις από την αεροπορική με τους εκπροσώπους της να απαντούν πως «δεν είναι σε αυτήν την πτήση» και έχασε τη δική του. «Τους είπα “όχι, δεν θα μπορούσε να χάσει την πτήση, γιατί έχω το check in”» είπε η Μαρία Ράμος.

«Πού είναι ο εγγονός μου; Σας τον παρέδωσαν στη Φιλαδέλφεια;», φαίνεται πως ρώτησε αεροσυνοδό, η οποία της απάντησε πως δεν είχε παιδιά η πτήση της.

Από την πλευρά της, η Spirit Airlines υποστήριξε ότι ο ανήλικος επιβιβάστηκε «λανθασμένα» και είπε στη Ράμος ότι θα της πλήρωνε τη βενζίνη για τη διαδρομή που έπρεπε να κάνει για να παραλάβει τον εγγονό της.

«Θέλω να μου τηλεφωνήσουν. Να μου πουν πώς ο εγγονός μου κατέληξε στο Ορλάντο. Πώς συνέβη αυτό; Τον έβγαλαν από το αεροπλάνο; Η αεροσυνοδός -αφού η μαμά του παρέδωσε τα χαρτιά- τον άφησε να φύγει μόνος του; Μπήκε μόνος του σε λάθος αεροπλάνο;» ρώτησε η γιαγιά του 6χρονου Κάσπερ.

«Στις 21 Δεκεμβρίου, ένα ασυνόδευτο παιδί που ταξίδευε από τη Φιλαδέλφεια (PHL) προς το Φορτ Μάιερ (RSW) επιβιβάστηκε λανθασμένα σε πτήση προς το Ορλάντο (MCO).

Το παιδί βρισκόταν πάντα υπό τη φροντίδα και την επίβλεψη ενός μέλους της ομάδας Spirit και μόλις ανακαλύψαμε το λάθος, λάβαμε άμεσα μέτρα για να επικοινωνήσουμε με την οικογένεια και να την επανασυνδέσουμε.

Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την ασφάλεια και την ευθύνη της μεταφοράς όλων των επισκεπτών μας και διεξάγουμε εσωτερική έρευνα. Ζητούμε συγγνώμη από την οικογένεια για την εμπειρία αυτή», αναφέρει στην επίσημη ανακοίνωσή της η εταιρεία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ