Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μετά από 13 χρόνια η κορυφή άλλαξε όνομα. Σύμφωνα με ετήσια μελέτη εταιρείας που μετράει την αξία των λογότυπων το «δαγκωμένο μήλο» αξίζει 98,3 δις δολάρια και πέρασε στην πρώτη θέση παγκοσμίως, εκθρονίζοντας την Coca-Cola.
Στην δεύτερη θέση βρίσκεται πλέον η Google με αξία 93,3 δις δολάρια ενώ η γνωστή φίρμα αναψυκτικών έπεσε στην τρίτη θέση με 79,2 δις δολάρια.
Γ.Τ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΣΤΗΛΕΣ