1821 Digital Gallery

ΔΕΔΔΗΕ: Απαλλαγή από τα τέλη χρήσης για όσους έμειναν χωρίς ρεύμα

Κακοκαιρία «Ελπίδα»
Κακοκαιρία «Ελπίδα» © EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα» - Σήμερα οι ανακοινώσεις
  • A-
  • A+
0
ΔΕΔΔΗΕ: Εξετάζεται η απαλλαγή πληρωμής τελών για όσους έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα».

Σε απαλλαγή των νοικοκυριών που υπέστησαν διακοπή ρεύματος λόγω της πρόσφατης κακοκαιρίας «Ελπίδα», από τα τέλη χρήσης δικτύου προσανατολίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ.

Οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένονται, σήμερα Τετάρτη, και κινούνται στο μοντέλο που εφαρμόστηκε πέρυσι μετά την κακοκαιρία «Μήδεια», οπότε ο ΔΕΔΔΗΕ είχε μηδενίσει τη χρέωση Δικτύου Διανομής Φεβρουαρίου για όλους τους πληγέντες καταναλωτές.

Σύμφωνα με τα ισχύοντα τιμολόγια η χρέωση του ΔΕΔΔΗΕ στο σκέλος ενέργειας είναι 0,0213 ευρώ ανά κιλοβατώρα, ανεξαρτήτως ύψους κατανάλωσης.

Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Χιόνια σε γειτονιές της Αθήνας
Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Χιόνια σε γειτονιές της Αθήνας © EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Σχετικα
Κακοκαιρία στην Ξάνθη: Καταστράφηκαν καλλιέργειες, στο σκοτάδι περιοχές (εικόνες)
Κακοκαιρία στην Ξάνθη: Καταστράφηκαν καλλιέργειες, στο σκοτάδι περιοχές (εικόνες)

Η κακοκαιρία «Ελπίδα» έπληξε τους καταναλωτές κυρίως στην Αττική, την ανατολική Στερεά και την Κρήτη.

ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές

Την ίδια ώρα εφαρμόζεται παγίως διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών με ποσό έως 600 ευρώ για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
 
Athens Voice Newsletter
Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5