1821 Digital Gallery

Η Κίνα έχει μέγεθος, κατέχει την παραγωγή μαθαίνει και branding

Η Κίνα έχει μέγεθος, κατέχει την παραγωγή μαθαίνει και branding
Σε τέσσερις δεκαετίες, η Κίνα έχει επιτύχει ένα επίπεδο αστικοποίησης και εκβιομηχάνισης που οι δυτικές χώρες χρειάστηκαν δύο αιώνες για να υλοποιήσουν
  • A-
  • A+
0
Όταν οι άνθρωποι μιλάνε για την Κίνα, τείνουν να επικεντρωθούν στις οικονομικές στατιστικές

Ο γάλλος επιχειρηματίας Serge Dumont πιστώνεται με το άνοιγμα της πρώτης συμβουλευτικής εταιρείας επικοινωνίας και marketing στην Κίνα το 1985.Ονομάζεται Interasia, η εταιρεία συνεργάστηκε με ένα μεγάλο φάσμα διεθνών πελατών όταν έκαναν τα πρώτα τους βήματα στη χώρα, ανοίγοντας αργά την πόρτα στον καταναλωτισμό και τις οικονομικές μεταρρυθμίσεις, όπως οι Nike, Christian Dior και Rolls-Royce.

Η Interasia αποκτήθηκε από την αμερικανική εταιρία δημοσίων σχέσεων Edelman το 1993, αλλά ο Dumont διατήρησε κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Ασία ως πρόεδρος της περιοχής.Καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Dumont έχει παρακολουθήσει μερικές από τις πιο αξιοσημείωτες αλλαγές της Κίνας, συμπεριλαμβανομένου του ανοίγματος του καταναλωτισμού και του δυτικού λαϊκού πολιτισμού και την ανάπτυξη των δικών της σύγχρονων μέσων ενημέρωσης, της επικοινωνίας και της μόδας.

Βοήθησε επίσης ξένες μάρκες να διοργανώσουν πολύ σημαντικές εκδηλώσεις όπως αυτή για τα ρολόγια της Richemont στην Απαγορευμένη Πόλη το 2004 και η επίδειξη του Fendi στο Σινικό Τείχος το 2007.Σε μια συνέντευξη-καταγραφή των αλλαγών αποτυπώνεται πως αυτή η χώρα με αυτό το ασύλληπτο μέγεθος και τις τεράστιες δυνατότητες παραγωγής εάν μάθει να κάνει και branding θα κυριαρχήσει απόλυτα σε όλο τον κόσμο για πολλά χρόνια.

Κατά το άνοιγμα της εταιρείας επικοινωνίας στην Κίνα

Σχετικα
Το φαινόμενο του luxury DIY
Το φαινόμενο του luxury DIY

“Είχαμε μία από τις πρώτες τηλεομοιοτυπικές μηχανές και ένα από τα πρώτα κινητά τηλέφωνα στην Κίνα, αλλά έπρεπε να ασχοληθούμε με την έλλειψη συνολικής υποδομής.

Πριν από τους υπολογιστές, χρησιμοποιούσαμε μια τεράστια κινεζική γραφομηχανή, αλλά έπρεπε να έχουμε ένα άτομο πλήρους απασχόλησης που ήταν ο μόνος που είχε ιδέα για το πώς να την χειριστεί.

Οι κλήσεις στο εξωτερικό έπρεπε να προγραμματιστούν μέσω φορέα εκμετάλλευσης και θα μπορούσαν να πάρουν ημέρες. Η κατοχή τηλεφωνικής γραμμής ήταν σπάνια. “

Σχετικα
Πιο κοντά στη χρεοκοπία (;) ο κινεζικός κολοσσός Evergrande
Πιο κοντά στη χρεοκοπία (;) ο κινεζικός κολοσσός Evergrande

Κατά την δεκαετία του 1980 στην Κίνα

“Συνολικά, η φύση της βιομηχανίας ήταν πολύ διαφορετική. Οι μεγαλύτερες μάρκες δεν ήταν καν γνωστές στην Κίνα.

Η πρόκληση εκείνη την εποχή ήταν να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση τόσο για τα brands όσο και για την κατηγορία των προιόντων που εκπροσωπούν και κυρίως να ενθαρρυνθούν οι καταναλωτές να δοκιμάσουν νέα πράγματα: σοκολάτα, KFC, MC Donalds, μόδα και πολλά ακόμη. Ταυτόχρονα, έπρεπε να είσαι προσεκτικός με το «πολυτελές lifestyle», καθώς αυτό ήταν σχετικά “προκλητικό” »

Στην οικονομική ανάπτυξη της Κίνας

“Σε τέσσερις δεκαετίες, η Κίνα έχει επιτύχει ένα επίπεδο αστικοποίησης και εκβιομηχάνισης που οι δυτικές χώρες χρειάστηκαν δύο αιώνες για να υλοποιήσουν.

Όταν έφθασα για πρώτη φορά στην Κίνα, μπορούσαμε συχνά να δούμε γαϊδουράκια ή άμαξες στις μεγάλες πόλεις. Η έναρξη και λειτουργία μιας επιχείρησης σε αυτό το περιβάλλον δεν ήταν για τους αδύναμους.

Όταν οι άνθρωποι μιλάνε για την Κίνα, τείνουν να επικεντρωθούν στις οικονομικές στατιστικές, αλλά νομίζω ότι οι ανθρώπινες ιστορίες πίσω από αυτές τις στατιστικές είναι αξιοσημείωτες, καθώς και οι τεράστιες πολιτιστικές αλλαγές που έλαβαν χώρα.

Από μια χώρα που είχε πολύ περιορισμένη έκθεση στη Δύση και την κουλτούρα της, οι άνθρωποι άρχισαν να εκτίθενται στη δυτική μουσική, κλασική ή ποπ, λαϊκούς χαρακτήρες από Disney ή Marvel. Είδαμε επίσης την εμφάνιση τοπικών δημιουργιών [pop-culture]”.

Σχετικά με τη βιομηχανία επικοινωνίας της χώρας

“Οι Κινέζοι έχουν αγκαλιάσει ολόψυχα τον ψηφιακό τρόπο ζωής και μεγάλοι αναδυόμενοι γίγαντες όπως Alibaba, Tencent, JD και Baidu κυριαρχούν στην αγορά. Αυτό προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες για τη βιομηχανία επικοινωνιών.Δεν υπήρχε διαφημιστική βιομηχανία πριν από 40 χρόνια, αλλά η Κίνα είναι σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική αγορά παγκοσμίως.

Πέρυσι, η βιομηχανία Δημοσίων Σχέσεων στη χώρα ήταν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι αλήθεια ότι σημειώθηκε πρόσφατα οικονομική επιβράδυνση, αλλά αναμένεται ότι η Κίνα θα συνεχίσει να εκπλήσσει. Έχουμε να κάνουμε με μια βιομηχανία που μεγαλώνει συνεχώς.Αυτό ισχύει σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά ισχύει ιδιαίτερα στην Κίνα, δεδομένου του ρυθμού αλλαγής. Είναι μια βιομηχανία που συνεχίζει να προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες. “

Τα τελευταία 20 χρόνια

Η Κίνα έχει ένα τεράστιο μέγεθος που μεταμορφώνεται και μόνο η μεσαία της τάξη είναι σχεδόν ολόκληρος ο πληθυσμός της Αμερικής, πάνω από 250 εκατομύρια.Οι δυνατότητες της σε παραγωγή προϊόντων είναι σε ένα επίπεδο που δεν μπορεί να μετρηθεί και να αντιγραφεί από καμία άλλη χώρα.Τις σχεδόν 2 τελευταίες δεκαετίες οι Κινέζοι “μυήθηκαν” στον δυτικό τρόπο ζωής και κυρίως στα brands και την σημασία που έχουν στις ζωές των ανθρώπων.

Απόδειξη είναι ότι όλα τα δυτικά πολυτελή brands στηρίζουν τα αποτελεσματά τους στην κατανάλωση των Κινέζων εντός η εκτός Κίνας.Εάν η Κίνα με το μέγεθος που έχει και τις δυνατότητες να παράγει προϊόντα μάθει να δημιουργεί μάρκες οι οποίες θα έχουν θέση εντός Κίνας αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο τότε θα μιλάμε για την μεγαλύτερη υπερδύναμη στον πλανήτη.

 

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5