- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Κορκίδης: 3 στους 10 καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο click away
«Πολλοί έμποροι δείχνουν τα εμπορεύματά τους με βιντεοκλήσεις στους πελάτες τους»
Click away: Τι δείχνει έρευνα του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής για τη λειτουργία του λιανεμπορίου την πρώτη εβδομάδα.
Τρεις στους δέκα καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο click away, άλλοι τρεις στους δέκα σκέφτονται να ανταποκριθούν, ενώ οι τέσσερις στους δέκα δεν το προτιμούν, σύμφωνα με τα ευρήματα τηλεφωνικής έρευνας του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής, στην Περιφέρεια Αττικής, κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας του click away στην αγορά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΕΣΑ, Βασίλη Κορκίδη, ο ημερήσιος τζίρος των μικρών, μεμονωμένων ή συνοικιακών μαγαζιών δεν ξεπερνά σύμφωνα με τη συντριπτική πλειοψηφία το 10% του αντίστοιχου περυσινού, ενώ συνολικά ο φετινός εορταστικός τζίρος αναμένεται να κυμανθεί στο 35-40% των περυσινών 3,5 δισ. ευρώ και δύσκολο να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ. Επίσης πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δείχνει πως φέτος 7 στους 10 καταναλωτές θα περιορίσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους κατά 34%, με 3 στους 10 να μην κάνουν καθόλου αγορές ή το πολύ μέχρι 50 ευρώ, οι 2 στους 10 να κάνουν αγορές μέχρι 100 ευρώ, οι 3 στους 10 μέχρι 200 ευρώ και οι 2 στους 10 μέχρι 500 ευρώ.
«Τουλάχιστον το click away μας δίνει τη δυνατότητα να βρισκόμαστε μέσα στα καταστήματα μας και να αυτοσχεδιάζουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Κορκίδης. «Πολλοί έμποροι δείχνουν τα εμπορεύματά τους με βιντεοκλήσεις στους πελάτες τους, ενώ άλλοι παρέχουν delivery κατ' οίκον, ειδικά σε συνταξιούχους και άλλες ευπαθείς ομάδες καταναλωτών. Έτσι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την ευελιξία και την ταχύτητά μας, απέναντι στις καθυστερήσεις εκτέλεσης και παράδοσης παραγγελιών από μεγάλα οργανωμένα e-shops και εταιρίες courier, ώστε να εξυπηρετούμε αυθημερόν τους πελάτες μας. Πολλές μάλιστα τοπικές αγορές με την ενίσχυση των Επιμελητηρίων και των Εμπορικών Συλλόγων θα επιδιώξουν σε αυτή τη μάχη επιβίωσης, με "εξπρές καμπάνιες" ενημέρωσης και προβολής, να σώσουν ό,τι σώζεται με κάθε έξυπνο τρόπο. Η μεγαλύτερη βοήθεια πάντως προς τις μεμονωμένες εμπορικές επιχειρήσεις και τα συνοικιακά καταστήματα θα προέλθει από τις τελικές επιλογές και την προτίμηση των καταναλωτών».
Το click away, καταλήγει ο κ. Κορκίδης, είναι «παρηγοριά στον έμπορο», αλλά είναι κάτι. Είναι το μόνο όπλο στη μάχη της επιβίωσης και πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε με κάθε τρόπο.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνεχίζεται ο «πόλεμος της πισίνας» - Το σχόλιο και η αντίδραση
«Το έργο έχει ολοκληρωθεί και ανακοινωθεί από πέρυσι» σημειώνει η παράταξη «Αθήνα Ψηλά»
«Η σιωπή του Αλέξη Τσίπρα ερμηνεύτηκε ως μία έμμεση στήριξη στον Κασσελάκη»
Πώς κρίνει τους υποψήφιους για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ
Όσα είπε από την Τρίπολη για τις εκλογές στο ΠΑΣΟΚ
«Μου είπαν ότι έχω πέντε λίτρα υγρό στην καρδιά» αποκάλυψε ο ευρωβουλευτής για την πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία του
Πώς σχολιάζει την κόντρα Ραγκούση - Τζάκρη
Tι είχε αναφέρει από πλευράς του το υπουργείο Toυρισμού
Τι συμφωνήθηκε στην πολιτική γραμματεία
Κατηγορίες για σκάνδαλα και bullying
H πρόταση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ ενόψει του ντιμπέιτ
«Η άσκηση της διακυβέρνησης είναι μια εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία» ανέφερε ο πρωθυπουργός
Πώς κρίνουν τα μέτρα Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Προαναγγελία «ξεκαθαρίσματος λογαριασμών» στον ΣΥΡΙΖΑ
Έκανε λόγο για «διαρροές sites»
Δεν διαταράσσει τη δημοσιονομική μας συνέπεια η δαπάνη, δηλώνει ο πρωθυπουργός
Προτείνει εκλογή προέδρου στις 3 και 10 Νοεμβρίου
Δείτε βίντεο από την τελετή καθέλκυσης
Οι δημόσιοι χώροι του Δήμου γίνονται ξανά προσβάσιμοι
Ο βουλευτής είναι στενός υποστηρικτής του πρώην προέδρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.