- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
Έτσι θα αποκτήσουν έκπτωση φόρου 30% οι ιδιοκτήτες ακινήτων
Βήμα προς βήμα πώς θα γίνει η δήλωση στην ΑΑΔΕ
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν στην ΑΑΔΕ οι ιδιοκτήτες ακινήτων για να λάβουν έκπτωση φόρου 30%.
Το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ανοίξει η ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ώστε οι ιδιοκτήτες των ακινήτων να καλύψουν μέρος των απωλειών που υπέστησαν λόγω της είσπραξης μειωμένου ενοικίου.
Το κράτος θα καλύψει το 30% των ενοικίων που «χάθηκαν» και το ποσό αυτό θα συμψηφιστεί με φορολογικές υποχρεώσεις των ιδιοκτητών οι οποίες θα δημιουργηθούν από τα τέλη Ιουλίου, όπως φόρος εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ. Παράλληλα, το ποσό που δεν θα εισπράξουν απαλλάσσεται αυτόματα από τον φόρο εισοδήματος και την εισφορά αλληλεγγύης. Η συγκεκριμένη απαλλαγή θα τεθεί σε εφαρμογή το 2021 κατά την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων για τα εισοδήματα του 2020.
Στην πλατφόρμα η οποία θα είναι έτοιμη το επόμενο χρονικό διάστημα οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα πρέπει, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1:
- Να εισέλθουν με βάση τους κωδικούς του TAXISNET προκειμένου να επικαιροποιήσουν τα μισθωτήρια συμβόλαια.
- Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση για το ύψος του μειωμένου ενοικίου που εισέπραξαν, αλλά και τα στοιχεία των ενοικιαστών που δικαιούνται να καταβάλουν το μειωμένο ενοίκιο.
Για να ανοίξει ο δρόμος για την έκπτωση φόρου στους ενοικιαστές, θα πρέπει η αίτηση του ιδιοκτήτη να γίνει αποδεκτή από τον ενοικιαστή.
Κατόπιν, η ΑΑΔΕ θα προχωρήσει σε έλεγχο και διασταύρωση των στοιχείων, προκειμένου να καθοριστεί το ποσό που θα πρέπει να συμψηφιστεί με τις φορολογικές υποχρεώσεις του ιδιοκτήτη.
Με βάση τις τελευταίες αποφάσεις:
Τον Ιούνιο μειωμένο ενοίκιο μπορούν να καταβάλουν οι επιχειρήσεις οι οποίες παραμένουν κλειστές μετά από εντολή του Κράτους, αλλά και όσες επιχειρήσεις άνοιξαν εντός του Μαΐου, συμπεριλαμβανομένων του λιανεμπορίου, των επιχειρήσεων εστίασης, τουρισμού, μεταφορών, πολιτισμού και αθλητισμού.
Έως και τον Αύγουστο ισχύει η καταβολή μειωμένου ενοικίου για όλες οι επιχειρήσεις των κλάδων του τουρισμού, μεταφορών, πολιτισμού και αθλητισμού.
Επίσης η μείωση ενοικίου ισχύει για την πρώτη κατοικία και φοιτητική κατοικία των εξαρτώμενων μελών όλων των εργαζόμενων των οποίων οι συμβάσεις εργασίας έχουν τεθεί σε αναστολή, όπως και η κύρια κατοικία ναυτικών των οποίων η σύμβαση ναυτολόγησης τελεί σε αναστολή έως και τον μήνα Αύγουστο.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Η Αθήνα αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας», τόνισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
Ρυθμίστηκαν χρέη ύψους 640 εκατ. ευρώ σε έναν μήνα
Άμεση καταγραφή των ζημιών για αποζημιώσεις χωρίς καθυστερήσεις στους πληγέντες
Η απάντηση για το δημοσίευμα της Wall Street Journal και την Κίμπερλι Γκιλφόϊλ
Στη λίστα αποκλεισμού είχαν ενταχθεί περίπου 15.000 ιστότοποι
Ο υπουργός Υγείας εγκαινίασε την ανακαινισμένη Καρδιολογική Κλινική
Τι προβλέπει το «Σπίτι μου ΙΙΙ»
Ο προϋπολογισμός και ο στόχος της δράσης
«Ευρωπαϊκό ζήτημα η ενοποίησή τους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Η κίνηση που μπορεί να αποβεί σωτήρια για την τσέπη σας
Τι προβλέπει η διάταξη που κατατέθηκε στη Βουλή
«Φλερτάρει» με τα 2,50 ευρώ το λίτρο η μέση τιμή στην ενισχυμένη αμόλυβδη
Ποιοι πηγαίνουν πρώτοι στα ΑΤΜ
200 αστυνομικοί στην επιχείρηση «ΚΟΜΒΟΣ»
Οι αιχμές του υπουργού Υγείας κατά συναδέλφων του
Η πυρόσφαιρα και τα έλαια σιλικόνης
Η υπουργός Παιδείας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους διορισμούς εκπαιδευτικών, λέγοντας ότι «έχουν γίνει χιλιάδες»
Ομιλία του πρωθυπουργού στο παλιό αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Γκάζι
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.