TV + Series

Από την 11η Σεπτεμβρίου στην Ιωάννα Μπέλλα

Τα πάνελ αναζητούν την είδηση και δεν τη βρίσκουν

115071-630725.jpg
Βαγγέλης Περρής
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ιωάννα Μπέλλα

Οι περισσότεροι άνθρωποι της ψυχαγωγικής τηλεόρασης βλέπουν μέσα από παραμορφωτικό καθρέφτη. Μπορεί ο κόσμος γύρω τους να καίγεται, τα γεφύρια πίσω τους να κόβονται, κι εκείνοι να ανησυχούν αν θα προλάβει η Καινούργιου να φορέσει τις τρέσες της ή θα τη βρει η καταστροφή αχτένιστη. Έχει περάσει στην ιστορία το ρεπορτάζ που μεταδόθηκε μια ημέρα μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Τη στιγμή που ο πλανήτης κρατούσε την ανάσα του, συνεργάτης ψυχαγωγικής εκπομπής που μεταδιδόταν σαν «δελτίο ειδήσεων», περιέγραφε την αγωνία της Άννας Βίσση! Ανησυχούσε για την κόρη της διότι την ώρα της επίθεσης στους Δίδυμους Πύργους βρισκόταν στο Λος Άντζελες, δηλαδή σε απόσταση που για να τη διανύσεις με ένα γρήγορο αυτοκίνητο χρειάζεται μια ημέρα και 16 ώρες! Ακολούθησαν εκατοντάδες ανάλογες επιτυχίες όπου το μικρό αναδεικνυόταν σε μεγάλο και πλέον η πλειοψηφία των θεμάτων που απασχολούν τις ψυχαγωγικές εκπομπές δεν αφορούν παρά τους πανελίστες, ενίοτε τους πρωταγωνιστές της αδιάφορης πληροφορίας και μπάστα. Την τελευταία εβδομάδα τα διακαναλιακά πάνελ προβληματίζονται για την πορεία της σχέσης μεταξύ Δήμητρας Αλεξανδράκη, Δημήτρη Μηλιώνη και Ιωάννας Μπέλλα! Αν και τα τρία πρόσωπα σας είναι άγνωστα, κρίμα, ποτέ δεν θα δεχτείτε πρόταση για να ασχοληθείτε με την ψυχαγωγική τηλεόραση.

ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
Οι μόνοι οι οποίοι παίρνουν στα σοβαρά τους αυτιστικούς προβληματισμούς των πάνελ είναι τα τηλεοπτικά σάιτ! Ακολουθούν κατά πόδας την πορεία της ακατανόητης πληροφορίας και με αυτό τον τρόπο τροφοδοτούν τη μισή (τουλάχιστον) θεματολογία τους. Η άλλη μισή καλύπτεται με ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Έχοντας μια φαιδρή άποψη για την παντοδυναμία των μέσων, πιστεύουν ακράδαντα ότι μπορούν να επιβάλλουν τα πρόσωπα που για διάφορους λόγους τούς είναι αρεστά, και να αποδομήσουν όσα δεν συμμετέχουν στο παιχνίδι τους. Έτσι παράγουν ή αναπαράγουν ανύπαρκτες ειδήσεις για εκπομπές που κόβονται, παρουσιάστριες που έχουν νεύρα και διευθυντές που μαστιγώνονται, την ίδια στιγμή που αποθεώνουν τη «θεαματική βελτίωση» κάποιων TV stars που ούτε το όνομά τους δεν μπορούν να προφέρουν σε σωστά ελληνικά.

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΚΑΪ
Ο ΣΚΑΪ με αυστηρές επιστολές που απηύθυνε στις αρμόδιες αρχές, απαιτούσε να κλείσει το Mega μια ώρα αρχύτερα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το ποσοστό των τηλεθεατών που έβλεπαν Mega και πλέον επιλέγουν τα προγράμματα του ΣΚΑΪ, περιορίζεται στο 0,4%. Τσάμπα κόπος − ή μπορείτε να αντικαταστήσετε τη λέξη «κόπος» με άλλη της αρεσκείας σας. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ