1821 Digital Gallery
Νίκος Βανδώρος

Νίκος Βανδώρος

Ο Νίκος Βανδώρος εξηγεί γιατί ο καλλιτέχνης ολοκληρώνεται με το θάνατό του ή νωρίτερα, με τον "θάνατο" άλλων

Γιατι γυμνά;

Το “Girl next door” ήταν το πρώτο μου βιβλίο, το 2001. Η αναφορά μου στο γυμνό. Μέσα στη δεκαετία που ακολούθησε, ανακάλυψα το σκηνοθετικό κομμάτι της εικόνας. Το γυμνό ήταν πάντα η πρόφαση, αλλά το κορμί ήταν συμπληρωματικό στη τελειωτική εικόνα.

Γιατί αίμα;

Ο καλλιτέχνης πάντα ολοκληρώνεται με το θάνατό του. Ή νωρίτερα, με το "θάνατο" άλλων.

Σχετικα
Κωνσταντίνος Πάτσιος: Η θεωρία των παιγνίων με εικαστικούς όρους
Κωνσταντίνος Πάτσιος: Η θεωρία των παιγνίων με εικαστικούς όρους

Κάτω απ’ το νερό...

Ισχύει ένας άλλος κόσμος, χωρίς βαρύτητα. Είναι εικόνες μπαλέττου, με καθημερινά, απλά σώματα τα οποία αιωρούνται. Η αντανάκλαση μέσα από το νερό, σε σχέση με την επιφάνεια δίνει μια οπτική διαστροφή.

Τελικά, το σώμα φεύγει, μένει το σκηνικό…

Σχετικα
R. Kikuo Johnson, πώς είναι να εικονογραφείς το «New Yorker»;
R. Kikuo Johnson, πώς είναι να εικονογραφείς το «New Yorker»;

Η πορεία μου, ως φωτογράφος γυμνού, μου έμαθε να εκτιμώ τον περιβάλλοντα χώρο, το κινηματογραφικό κάδρο. Να δώ την εικόνα μόνη της, χωρίς το γυμνό σώμα, χωρίς την πρόφαση. Ο χώρος από μόνος του παράγει δυνατά συναισθήματα.

Αυτό που μένει στο μάτι είναι τα χρώματα...

Ναι, είναι η πραγματικότητα χωρίς Photoshop.

Επόμενη εμφάνιση...

Η έκδοση του δεύτερου βιβλίου, που είναι η συνέχεια και η ολοκλήρωση του πρώτου, με τίτλο “Girl next door – The sequel”. Είναι ο κύκλος που κλείνε. Mέσα από αυτό εκφράζω τις φωτογραφικές μου ανησυχίες μέσα από τα Ambient.

Απολαύστε την virtual έκθεση του Νίκου Βανδώρου εδώ

Επιμέλεια: Μιχάλης Μάτσας

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5