Μία ώρα και κάτι λεπτά με έναν από τους μεγαλύτερους σύγχρονους σκηνοθέτες, ή αλλιώς τον άνθρωπο που είδε τη βία για εμάς πριν από εμάς και την κατέγραψε
Έρρικα Ρούσσου
Γράφει πολύ. Μιλάει πολύ. Ταξιδεύει πολύ. Το αγροτικό της στη δημοσιογραφία το έκανε στο Playboy και το Esquire. Έπειτα ερωτεύθηκε το Oneman και έμεινε μαζί του τέσσερα χρόνια. Δηλώνει μεγάλη φαν εκείνων που παραδέχονται ότι δεν τα ξέρουν όλα, αυτών που δεν προσπαθούν να είναι «φυσιολογικοί» με «φυσιολογικές συμπεριφορές» και όσων αφήνουν τον κόσμο στην ησυχία του να κάνει λάθη και να μάθει από αυτά. Στον ελεύθερό της χρόνο βλέπει θεατρικές παραστάσεις, μαθαίνει ωραίες ιστορίες ανθρώπων και σκέφτεται ποιο θα είναι το επόμενό της ταξίδι.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η ATHENS VOICE έμαθε πρώτη για την παράσταση που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Κώστα Φιλίππογλου με επιχορήγηση από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και βλέπει το ρατσισμό από ένα διαφορετικό επίπεδο
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου διαλέγουμε αυτές που μας έκαναν φέτος να αισθανόμαστε περήφανοι για το θέατρο που έχουμε
Σε μία αποκλειστική συνέντευξη στην Athens Voice μιλά για πρώτη φορά μετά την απομάκρυνσή της από το ΕΜΣΤ, για τη στάση του Υπουργείου απέναντι στους διευθυντές, το ενδιαφέρον και τη διεθνή στήριξη του καλλιτεχνικού κόσμου
Δέκα ερωτήσεις στο βραβευμένο σκηνοθέτη με αφορμή την αυριανή πρεμιέρα του «Ζητείται Ψεύτης» στο Θέατρο Παλλάς
Μία ωδή στη σειρά του Netflix που μας έβαλε στο κλίμα μιας κοινότητας «τεράτων» που πονάνε, διασκεδάζουν, ερωτεύονται και θέλουν να ζουν σαν άνθρωποι
Προσοχή, το κείμενο περιέχει σπόιλερ από τους τρεις κύκλους της σειράς-σπόιλερ του τι γίνεται όταν φεύγουμε από αυτόν τον κόσμο
Ο «Διαμαντένιος Δρόμος του Βουδισμού» είναι μακρύς αλλά όχι απροσπέλαστος
Ο συγγραφέας του δημοφιλούς «Γκιακ» μιλά για τα αρβανίτικα, τα μακεδονικά, τους διανοούμενος, το HBO και την επιθυμία του να γράψει μία ελληνική ταινία τρόμου
Που συγκλόνισε το πανελλήνιο timeline