Εμφάνιση φίλτρων
Τίτλος παράστασης
Χώροι

Ο άνθρωπος με τις διασυνδέσεις

Δύο ζωές αιχμάλωτες στο δέλεαρ της επιτυχίας και του κοινωνικού γοήτρου. (ΑΛΜΑ)

Διάρκεια: 80'
112815-223765.jpg

Δύο ζωές αιχμάλωτες στο δέλεαρ της επιτυχίας και του κοινωνικού γοήτρου. Δύο άνθρωποι, ο Αντρέϊ και η Νατάσα, είναι παγιδευμένοι στα θέλγητρα της εξουσίας και της άνετης ζωής που αυτή χαρίζει. Ζουν μαζί σε ένα γάμο συμφέροντος, εξυπηρετώντας ο καθένας από την πλευρά του, τη δική του ατομική ευμάρεια. Εκείνος πολιτικός μηχανικός. Εκείνη έξυπνη και φιλόδοξη. Θύμα και των δυο -o Αλιόσα- το παιδί τους. Απολαμβάνουν τη δόξα και την πολυτέλεια της ζωής.

Μετά από είκοσι χρόνια γάμο και μετά από ένα απρόσμενο γεγονός, η φαινομενικά γαλήνια ζωή τους αναποδογυρίζει και τους αναγκάζει να έρθουν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα αλλά και με τον ίδιο τους τον εαυτό. Η αλήθεια είναι πλέον αναπόφευκτη και αφήνει πίσω τα θεμέλια, του ήδη γκρεμισμένου γάμου τους.

"Πίσω από όλα κρύβονται άνθρωποι και αρχές".

"Έτσι γίνονται οι κρατικές δουλειές. Κράτος είναι αυτό. Αυτή είναι η στάνταρ πρακτική. Ο ένας εξυπηρετεί τον άλλο κι όλοι μαζί κερδίζουμε, όλοι τα παίρνουμε, κι αυτοί που δεν τα παίρνουνε είναι απλώς ηλίθιοι."

Ο εθισμός της εξουσίας θα θριαμβεύσει κατατροπώνοντας τα όποια σκιρτήματα της ανθρώπινης υπόστασης που εξεγείρεται. Έργο για δυο εγωιστές το χαρακτηρίζει ο Γκέλμαν. Το μόνιμο πρόβλημα στις σχέσεις γονιών και παιδιών, αλλά και στο ίδιο το ζευγάρι. Όλοι είμαστε συνένοχοι σε έναν πλανήτη φυλακής και ο καθένας μας είναι συνένοχος στον ακρωτηριασμό του άλλου. Η μικρότητα, η ποταπότητα, ο κυνισμός, ο στενόκαρδος υπολογισμός θα βγουν νικητές από τη μάχη τους με την ανθρωπιά. Γεύση πικρή. Και η ζωή συνεχίζεται.

Σε μια κοινωνία υποκρισίας, οι κρατικοί μηχανισμοί δε λειτουργούν χωρίς διασυνδέσεις, μίζες και ρουσφέτια παντός είδους,- ενώ αγάπη και ηθική εξαφανίζονται, μετατρέποντας τον άνθρωπο σε ένα αδίστακτο ον. Μήπως όμως όχι για όλους;

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κοραής Δαμάτης
  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Γιώργος Χριστοδούλου, Νόνη Ιωαννίδου, Γιάννης Διακάκης  
  • ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Αλεξάντερ Γκέλμαν