Σε ένα γυμνό χώρο που μεταμορφώνεται πότε σε σπίτι, πότε σε πασαρέλα, πότε σε γιαπωνέζικο λουτρό και πότε σε ατμόσφαιρα από έργο του Μπέκετ, μια γυναίκα κολυμπά ανάμεσα στις δοξασίες της, στις αντιφάσεις της, στην αναποφαστικότητά της και στα αδιέξοδα που –κατά κύριο λόγο– η ίδια δημιουργεί στον εαυτό της.
«Με όση λογική της απομένει συλλογίζεται λάθος».
Πρόκειται για μια γυναίκα της Εποχής, η οποία στέκεται μετέωρη ανάμεσα σε επίμονα, αναπάντητα ερωτήματα και φόβους. Η κρίση της είναι καταρχάς υπαρξιακή, αλλά ταυτοχρόνως κονωνική, οικονομική, πολιτική, ηλικιακή. Θραυσματικές σκηνές, που αρχικά φαίνονται να αναφέρονται σε διαφορετικές προσωπικότητες γυναικών, συμπληρώνουν ένα αντιφατικό και πολύμορφο παζλ μιας προσωπικότητας που βρίσκεται στο μεταίχμιο. Στην άκρη του βατήρα.
Η ξεχωριστή performer Σάνια Στριμπάκου ερμηνεύει θαρραλέα με το σώμα, με το λόγο και με το αντικείμενο, τα διάφορα πρόσωπα της εναγώνιας γυναίκας. Η μη γραμμική αφήγηση του έργου συντελείται μέσα από ανοίκειες εικόνες, όπου το αλλόκοτο αναμειγνύεται με το αντιφατικό, το αναπαραστατικό αναιρείται από το μη-ρεαλιστικό, το αυτοβιογραφικό διακόπτεται από το κοινωνικό και πολιτισμικό.
Από την ομάδα χορού Αμάγαλμα.
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Χορογραφίες: Μαρία Γοργία
- ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Χορεύουν: Σάνια Στριμπάκου, Τίμος Ζέχας