- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Πρόκειται για το περίφημο application που έχει μετατρέψει τις ερωτήσεις προς τον d.j. σε νοσταλγική συνήθεια του παρελθόντος. Από τη Shazam εποχή και έπειτα, αρκεί απλά να στρέψει κανείς την κινητή συσκευή του προς τα ηχεία, ωσότου αυτή αναγνωρίσει το ρυθμό, κατονομάζοντας τραγούδι, τίτλο άλμπουμ, καλλιτέχνη, διάρκεια – έκταση τουρνέ, οποιαδήποτε σχετική μουσικολογική πληροφορία, δηλαδή.
Σήμερα, το application για smartphone Shazam, με εκατομμύρια τακτικούς χρήστες παγκοσμίως, αναβαθμίζεται προκειμένου να συμπεριλάβει στις διαγνωστικές του ικανότητες και την κουλτούρα της μόδας.
Η νέα δυνατότητα της εφαρμογής, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, θα προσφέρει στον χρήστη την ευκαιρία να «σκανάρει», το ενδυματολογικό σύνολο που φοράει ο αγαπημένος του ηθοποιός ή οποιαδήποτε άλλη διασημότητα, ενώ τον βλέπει στην τηλεόραση. Αμέσως θα έχει στη διάθεσή του πληροφορίες σχετικά με τα ρούχα και τα παπούτσια του και μια λίστα καταστημάτων από όπου θα μπορεί να τα προμηθευτεί, αντιγράφοντας το ίματζ του.
«Επικεντρωνόμαστε σε μια νέα κατηγορία που ονομάζουμε "εμπλοκή μέσων"» δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Shazam, Άντριου Φίσερ. «Διευκολύνουμε τους καταναλωτές ώστε να "συνδέονται" απευθείας με την εταιρεία ή το κομμάτι που τους ενδιαφέρει χωρίς να χρειάζεται να ανατρέχουν σε μηχανές αναζήτησης και να φιλτράρουν τα αποτελέσματα. Κάτι τέτοιο λειτουργεί με την τηλεόραση και τη διαφήμιση: ένα χτύπημα 30 δευτερολέπτων στο Shazam, για παράδειγμα, θα μπορούσε να μετατραπεί σε τρία λεπτά πολύτιμης σύνδεσης του καταναλωτή με μια εταιρεία ρούχων, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα αγοράς».