- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
my1521: Η νέα εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πολίτη
Πώς η ΑΑΔΕ ενοποιεί την εξυπηρέτηση πολιτών σε ένα σύγχρονο σύστημα
my1521: Η νέα ενιαία πύλη εξυπηρέτησης που φέρνει τον πολίτη πιο κοντά στο Δημόσιο
Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι πολύτιμος, η ΑΑΔΕ επενδύει σε ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο οικοσύστημα εξυπηρέτησης που φέρνει τον πολίτη πιο κοντά στο Δημόσιο. Το my1521- διαθέσιμο μέσω:
- Της τηλεφωνικής γραμμής 1521.
- Της ψηφιακής πλατφόρμας 1521.aade.gr.
- Και σύντομα μέσω λειτουργίας chatbot ενοποιεί σταδιακά όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης σε ένα ενιαίο, πανκαναλικό σύστημα.
Στόχος: πιο ανοιχτή, αποδοτική και φιλική Δημόσια Διοίκηση, με έμφαση στην ταχύτητα και την αξιοπιστία.
Τηλεφωνική γραμμή 1521
Η εμπειρία του πολίτη είναι απλή και εύκολη, από την πρώτη στιγμή. Η γραμμή 1521 παρέχει 3 επίπεδα εξυπηρέτησης, εξασφαλίζοντας πως κάθε ζήτημα φτάνει στον κατάλληλο άνθρωπο, την κατάλληλη στιγμή.
- Στο 1ο επίπεδο, οι εκπρόσωποι παρέχουν άμεση καθοδήγηση για γενικές πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη, για την πλοήγηση στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
- Στο 2ο επίπεδο, εξειδικευμένοι εκπρόσωποι διαχειρίζονται πιο σύνθετα ερωτήματα που χρειάζονται μεγαλύτερη διερεύνηση και εμπειρία σε θέματα φορολογικά, τελωνειακά και Χημείου του Κράτους.
- Στο 3ο επίπεδο, ομάδες υψηλής εξειδίκευσης διαχειρίζονται πολύπλοκα και εξειδικευμένα θέματα που χρήζουν θεσμικής διαχείρισης. Έτσι, κάθε υπόθεση αντιμετωπίζεται με μεθοδικότητα, διαφάνεια και συνέπεια.
Ψηφιακή πλατφόρμα my1521
Μπαίνοντας στην ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr:
- Ο χρήστης επιλέγει τη θεματική ενότητα που τον ενδιαφέρει καθώς και τις επιμέρους υποκατηγορίες που ανήκουν στο ερώτημά του.
- Συνδέεται με του κωδικούς TaxisNet και στο πεδίο «Περιγραφή» διατυπώνει αναλυτικά το ερώτημά του, ενώ έχει τη δυνατότητα να επισυνάψει σχετικά αρχεία.
- Ολοκληρώνει τη διαδικασία, πατώντας «Υποβολή».
Το εύρος των θεμάτων που καλύπτει το my1521 είναι μεγάλο και αντανακλά την καθημερινότητα πολιτών, επιχειρήσεων και υπαλλήλων: από Φορολογία Εισοδήματος και ΦΠΑ, μέχρι Κεφάλαιο, Μητρώο, Είσπραξη Δημοσίων Εσόδων, Οχήματα, Πλοία, Ναυτιλιακές Εταιρείες, Τελωνεία και Γενικό Χημείο του Κράτους.
Η φιλοσοφία του my1521 είναι απλή: μία πύλη, πολλές λύσεις. Με ψηφιακά εργαλεία και απλοποιημένες διαδικασίες σε κάθε βήμα, το σύστημα αναλαμβάνει την πλήρη διαχείριση των ερωτημάτων και μεταφέρει την εμπειρία εξυπηρέτησης σε νέα πρότυπα αποτελεσματικότητας.
Παράλληλα, η λειτουργία του εξελίσσεται διαρκώς. Το προσωπικό πρώτης γραμμής μετεκπαιδεύεται συνεχώς, με βάση τα συχνότερα αιτήματα των πολιτών, σε εβδομαδιαία βάση. Νέοι εκπρόσωποι προστίθενται καθημερινά στην εξυπηρέτηση για αιτήματα μεγαλύτερης πολυπλοκότητας.
Σύντομα θα ενσωματωθεί chatbot
Η εμπειρία του πολίτη αλλάζει και γίνεται: ενιαία, με διαφανή πορεία αιτημάτων, σαφείς οδηγίες και υπεύθυνες απαντήσεις. Ξεκινάει μια νέα εποχή εξυπηρέτησης που συνδυάζει την ανθρώπινη παρουσία με την τεχνολογία, με μοναδικό σκοπό να διευκολύνει τη ζωή μας.