Market

Disney και Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή: Ώρα να Λάμψεις

Οι πριγκίπισσες της Disney και η The Female Lead ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των παιδιών

115151-718269.jpg
Market News
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
end-card_english_0

Με έμπνευση τις Πριγκίπισσες της Disney και σε συνεργασία με την The Female Lead, η Disney λάνσαρε την Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή Ώρα να Λάμψεις, μία καμπάνια που έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των μικρών παιδιών καθώς ξεκινούν το σχολείο.

Για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η Disney λάνσαρε την Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή: Ώρα να Λάμψεις- μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε με έμπνευση τις Πριγκίπισσες της Disney σε συνεργασία με τηνThe Female Lead. Η καμπάνια αυτή έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των μικρών παιδιών καθώς ξεκινούν ένα νέο κεφάλαιο - την έναρξη του σχολείου.

  • Η παγκόσμια εκπαιδευτική φιλανθρωπική οργάνωση The Female Lead καλωσορίζει τις νεαρές You Tubers, αδερφές Mbawa σε μια σειρά εμψυχωτικών βίντεο με τις Πριγκίπισσες της Disney.
  • Νέα έρευνα δείχνει ότι το 72% των παιδιών ανησυχούν για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
  • Τα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσηςπου απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας 3-6 ετών, τα οποία συν-δημιουργήθηκαν από τη Disney και το TheFemaleLead, βοηθούν στην αντιμετώπιση της χαμηλής αυτοπεποίθησης των παιδιών και είναι διαθέσιμα στο www.youtube.com/playlist?list=PLNs6Eve7B33FJHLslAywNzRlQ-JGf6fCk
princess-raya-card_0

 Νέα έρευνα δείχνει ότι το 72% των μικρών παιδιών ανησυχούν για αυτό το σημαντικό γεγονός της ζωής τους, ενώ πάνω από τους μισούς γονείς (51%) εκφράζουν ότι έχουν και εκείνοι επίσης, την ίδια ανησυχία. 

Η έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Disney, διεξήχθη σε περισσότερους από 1.000 γονείς και κηδεμόνες, αποκαλύπτοντας ότι τα τρία τέταρτα αυτών (74%) αναζητούν συμβουλές για να βοηθήσουν στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών τους και το 65% αναζητούν πρότυπα για τα παιδιά τους - είτε πρόκειται για άλλους νέους γονείς, είτε για γυναίκες με ηγετική παρουσία, είτε για πριγκίπισσες της Disney.

princess-belle-card_0

Μαζί, οι Πριγκίπισσες της Disney και η παγκόσμια εκπαιδευτική φιλανθρωπική οργάνωση, The Female Lead, δημιούργησαν μια σειρά από συναρπαστικά βίντεο και μάντρα αυτοπεποίθησης που βρίσκονται στο Disney Greece Youtube και στο instagram (@disneygreece) & το Facebook (www.facebook.com/DisneyGreece), εμπνευσμένα από τις ιστορίες των αγαπημένων Πριγκιπισσών της Disney.

Τα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσης που είναι διαθέσιμα στο YouTube της Disney Greece παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά των ηρωίδων που τις κάνουν πρότυπα για μίμηση, όπως η επιμονή της Τιάνα και η γενναιότητα της Ραπουνζέλ, τις οποίες αφηγούνται οι νεαρές YouTuber, συγγραφείς και παιδιά-επιχειρηματίες, Kirsten (14) και Aiyven (13)Mbawa.

rapunzel-mantra-card_0

 Αναγνωρισμένες από τηνTheFemaleLead ως πρωτοπόρες, η Kirsten και η Aiyven έχουν και οι δύο ανακηρυχθεί ως οι πρώτες επίσημες «Νέες Γυναίκες Ηγέτιδες» για τη φιλανθρωπική οργάνωση. Οι αδελφές έγιναν διάσημες ως μυθιστοριογράφοι και τώρα διευθύνουν το «HappierEveryChapter», μια μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία βιβλίων που χρηματοδοτήθηκε,μέσω του κοινού τουKickstarter, με στόχο την προώθηση της μόρφωσης και της διαφορετικότητας των παιδιών.

Στα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσης οι αδελφές μοιράζονται ιστορίες με θέμα τα μάντρα των Πριγκιπισσών της Disney/ "Disney Princess mantras", όπως το «Οι δυνατότητές μου είναι απεριόριστες» της Έλσας, και καλύπτουν τα θέματα της περιπέτειας, της αυτοπεποίθησης και της αυτοδυναμίας για να προετοιμάσουν τα παιδιά ηλικίας 3-6 ετών, καθώς ξεκινούν τα πρώτα σχολικά τους χρόνια.

Στην αγορά, οι γονείς μπορούν να βρουν μια σειρά από προϊόντα DisneyPrincess που είναι διαθέσιμα για να υποστηρίξουν τη φαντασία και το παιχνίδι των παιδιών. Από σχολικά είδη, κατασκευές LEGO, κούκλες και ρούχα, το 74% των γονέων, κηδεμόνων και φροντιστών χρησιμοποιούν ήδη παιχνίδια για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των παιδιών τους και να υποστηρίξουν σημαντικά τις συμπεριφορές τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

elsa-mantra-card_0

Η Sarah Fox, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, Games&Publishing EMEA, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η έναρξη του σχολείου μπορεί να είναι μια συναισθηματική περίοδος, τόσο για τους γονείς, όσο και για τα παιδιά. Ελπίζουμε ότι η Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή: Ώρα να Λάμψεις θα εμπνεύσειτ α παιδιά να βρουν την αυτοπεποίθηση που διαθέτουν, καθώς ξεκινούν ένα νέο κεφάλαιο της δικής τους ιστορίας - όπως ακριβώς οι πριγκίπισσες της Disney».

Για να παρακολουθήσετε τα νέα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσης, επισκεφθείτε το www.youtube.com/playlist?list=PLNs6Eve7B33FJHLslAywNzRlQ-JGf6fCk και για να δείτε τα μάντρα αυτοπεποίθησης των Πριγκιπισσών της Disney επισκεφθείτε το www.instagram.com/p/CiZjvtnONkF.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ