Σκοπός της έκθεσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιπτώσεις του κύκλου ζωής του ρούχου στο νερό.
Στις 11 Σεπτεμβρίου, η H&M, Hennes & Mauritz ΑΕ, με αφορμή το λανσάρισμα της Do Denim συλλογής της, παρουσίασε μια μοναδική Denim Έκθεση Τέχνης με θέμα «Denim & Νερό». Σκοπός της έκθεσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιπτώσεις του κύκλου ζωής του ρούχου στο νερό.
Πέντε ταλαντούχοι καλλιτέχνες από διάφορες εκφάνσεις της τέχνης: ο Ελευθέριος Αμπατζής, ο Στρατής Ταυλαρίδης, η Cake a Wish, οι Kollektivemind* και οι Papairlines, παρουσίασαν τα έργα τους που φτιάχτηκαν αποκλειστικά για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με το νερό μέσα από το δικό τους καλλιτεχνικό πρίσμα.
“Στην H&M και πιο συγκεκριμένα εμείς στην ομάδα του denim, εργαζόμαστε εδώ και καιρό στα επόμενα βήματα για πιο αειφόρα denim. Στην H&M συνήθως μιλάμε για τα υφάσματα αλλά στα denim υπάρχει η ανάγκη να επικεντρωθούμε επίσης στην τελική επεξεργασία των τζιν μας. Με την εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών, οι προμηθευτές μας χρησιμοποίησαν περίπου 340 εκατομμύρια λιγότερα λίτρα νερού σε σύγκριση με τις συμβατικές τεχνικές παραγωγής,” εξηγούν οι Erik Karlsson (συντονιστής Περιβαλλοντολογικής Βιωσιμότητας) και John Loman (σχεδιαστής της H&M Denim).
Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης και η Ελένη Φουρέιρα ήταν τα βασικά πρόσωπα της Social Media Campaign της Η&Μ στην Ελλάδα με βασικό μήνυμα “Go Green, Wear Blue” περνώντας το δικό τους μήνυμα για αειφορία στη μόδα.
Η νέα συλλογή Η&Μ Denim On είναι άνετη, διαχρονική και έτοιμη για «διασκέδαση». Τα Denim προσφέρουν ένα καθημερινό ντύσιμο που ταιριάζει με το στυλ και την προσωπικότητα όλων.