Market

ΕΛΙΝΟΙΛ: Αποτελέσματα χρήσης 2019

Τα θετικά αποτελέσματα του 2019 είναι η επιβράβευση της τήρησης επιχειρηματικού πλάνου

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
ΕΛΙΝΟΙΛ: Αποτελέσματα χρήσης 2019

Η ΕΛΙΝΟΙΛ το 2019 ενίσχυσε το δίκτυο πρατηρίων της και διατήρησε την κορυφαία θέση που κατέχει στην εξυπηρέτηση της βιομηχανίας.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου ΕΛΙΝΟΙΛ για τη χρήση 2019 ανήλθε σε €1.950,16 εκατ. έναντι €2.204,04 εκατ. το 2018, καταγράφοντας μείωση 11%. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου για το 2019 ανήλθαν σε €49,9 εκατ. έναντι €44,4 εκατ. το 2018 και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €18,3 εκατ. έναντι €13,3 εκατ. το 2018.

Αντίστοιχα τα ενοποιημένα προ φόρων κέρδη του Ομίλου (EBT) παρέμειναν στα €4,3 εκατ. του 2018, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (EATAM) ανήλθαν σε κέρδη € 3,3 εκατ. έναντι €2,8 εκατ. Όσον αφορά στη μητρική εταιρία ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε., το 2019 τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €15,3 εκατ. έναντι 12,4 εκατ., τα κέρδη προ φόρων σε €3,4 εκατ. έναντι €3,9 εκατ. το 2018 και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (EATAM) σε €2,7 εκατ. έναντι €2,6 εκατ.

Τα πολύ θετικά αποτελέσματα του 2019 είναι η επιβράβευση της τήρησης με απόλυτη συνέπεια του επιχειρηματικού πλάνου που προέβλεπε δραστική μείωση λειτουργικών δαπανών χωρίς αποδυνάμωση της οργανωτικής δομής, επιλεκτική ανάπτυξη στην εσωτερική αγορά, έλεγχο και μείωση των παρεχόμενων πιστώσεων και επέκταση δραστηριοτήτων στη διεθνή αγορά.
Η υλοποίηση του πλάνου αυτού είχε ως επιπλέον αποτέλεσμα τη διατήρηση των μεριδίων αγοράς και την ισχυρή κερδοφορία.

Η ΕΛΙΝΟΙΛ το 2019 ενίσχυσε το δίκτυο πρατηρίων της, διατήρησε την κορυφαία θέση που κατέχει στην εξυπηρέτηση της βιομηχανίας και αξιοποίησε την πολύ καλή σεζόν στον θαλάσσιο τουρισμό, χάρη στο εκτεταμένο νησιωτικό δίκτυο πρατηρίων ελίν και την κατάλληλα διαμορφωμένη οργανωτική δομή της. Παράλληλα, ισχυροποίησε το πρόγραμμα πιστότητας «ελίν up επιβράβευση», με την προσθήκη φυσικής κάρτας, προσέλκυσε ένα ευρύ φάσμα νέων πελατών, ενισχύοντας την πιστότητά τους στο brand ελίν, καλύπτοντας πλέον το σύνολο του πιστού κοινού της ΕΛΙΝΟΙΛ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ