Mία τιμητική διάκριση και ένα βραβείο κατέκτησε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των Retail Business Awards 2019 που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 18.02. στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Συγκεκριμένα έλαβε:
- Τιμητική διάκριση για την 20ετή πορεία και προσφορά της Lidl Ελλάς στην ελληνική αγορά
20 χρόνια η Lidl έχει καταφέρει να γίνει κομμάτι της ζωής όλων. Γιατί 20 χρόνια τώρα είναι δίπλα μας κάθε μέρα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, καλύπτοντας κάθε μας ανάγκη και κάνοντας την κάθε μέρα να αξίζει.
- Bronze Βραβείο στην κατηγορία Social Media Retail Strategy για την social media καμπάνια #apotalidl
Αναμφισβήτητα η καμπάνια #apotalidl ξεχώρισε και έδωσε νέα πνοή στα social media της Lidl Ελλάς. «Η φιλοσοφία μας υπαγορεύει πως ό,τι γίνεται από τα Lidl, γίνεται πάντα για καλό! Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να αντιστρέφουμε το σχόλιο σε "κάτι καλό για τους πολλούς". Σε συνεργασία λοιπόν με την ΜΚΟ "Μπορούμε" αποφασίσαμε για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag "από τα Lidl" να δίνουμε 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις είχαν ανάγκη. Συγκεντρώσουμε 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού», σημειώνει η εταιρία.
Την τιμητική διάκριση παρέλαβε ο Πρόεδρος της Lidl Eλλάς Ιάκωβος Ανδρεανίδης, ο οποίος κατά την παραλαβή δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η βράβευση αυτή είναι ιδιαίτερα τιμητική για εμάς και ανήκει κυρίως στην οικογένεια των εργαζομένων της Lidl Ελλάς. Θέλω να ευχαριστήσω τους περισσότερους από 5.500 εργαζόμενους μας σε όλη την Ελλάδα, γιατί είναι αυτοί που αποτελούν την κινητήρια δύναμη και το επίκεντρο της επιτυχίας μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους πάνω από 80 εκ. πελάτες που μας εμπιστεύονται και μας επισκέπτονται σε ετήσια βάση και γίνονται από χρονιά σε χρονιά περισσότεροι. Δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω τους προμηθευτές μας που εδώ και 20 χρόνια μεγαλώνουμε μαζί εξασφαλίζοντας χιλιάδες θέσεις εργασίας».