Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στη HORECA
Δυναμική παρουσία και φέτος με διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
Δυναμική παρουσία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη φετινή HORECA με διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων
- FIX: Παρουσίαση νέας ρετρό φιάλης για την ανάδειξη και αναβίωση του αυθεντικού χαρακτήρα της μάρκας
- Kronenbourg 1664 Blanc: Λανσάρισμα της διάσημης γαλλικής μπύρας, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά
- Somersby «αχλάδι»: Λανσάρισμα νέας γεύσης μηλίτη για ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία για ακόμη μία χρονιά ξεχώρισε για τη δυναμική της παρουσία στη φετινή HO.RE.CA, όπου παρουσίασε διευρυμένο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, με νέες συσκευασίες και λανσαρίσματα στις κατηγορίες της μπύρας και του μηλίτη.
Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσίασε τη νέα φιάλη FIX όπως παλιά, για το ιστορικό της σήμα, αναβιώνοντας την κλασική ρετρό φιάλη που για περισσότερο από ενάμιση αιώνα αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας. Η νέα ρετρό φιάλη θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί τόσο για τη FIX Hellas όσο και για τη FIX Άνευ σε 330 & 500 ml. από αρχές Μαρτίου, αναδεικνύοντας την πλούσια κληρονομιά και τον αυθεντικό χαρακτήρα της FIX.
Ταυτόχρονα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει και στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία του μηλίτη, παρουσιάζοντας ακόμα μία γευστική πρόταση από τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby, λανσάροντας τη νέα γεύση, Somersby «Αχλάδι». Με μία νέα πρόταση που συνάδει απόλυτα με τη γευστική παλέτα των Ελλήνων καταναλωτών και διατίθεται ήδη στην αγορά, το Somersby πλέον προσφέρει την απόλυτη πρόταση δροσιστικής απόλαυσης σε ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία.
Με οδηγό τόσο την καινοτομία για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και προτάσεων που απαντούν στις πραγματικές ανάγκες καταναλωτών και πελατών όσο και την ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών των mega-brands της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στο επενδυτικό της πλάνο, ενδυναμώνοντας το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας.