- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Εικαστικές παρεμβάσεις που ομορφαίνουν την Αθήνα, με την υποστήριξη της Heineken
Μεγάλη δράση με καλλιτέχνες, εθελοντές και την υποστήριξη της Heineken για την αισθητική αναζωογόνηση κεντρικών σημείων της πόλης
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία της Heineken να αναλάβει δράση για να ομορφύνει την Αθήνα και με τη συνδρομή εθελοντών και καλλιτεχνών να ανανεώσει αισθητικά παραμελημένα σημεία της πόλης, σε συνεργασία με το Athens Video Art Festival. Το «σύνθημα» για την πρωτοβουλία δόθηκε στα τέλη Μαΐου, στη μεγάλη εκδήλωση που διοργάνωσε η Heineken την βραδιά του μεγάλου τελικού του UEFA Champions League. Εκεί, συγκέντρωσε εθελοντές που ήθελαν και οι ίδιοι να συμβάλλουν στο να γίνει η πόλη της Αθήνας λίγο πιο όμορφη και, ακόμα, έδωσε την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους, μέσα από ανοιχτή ψηφοφορία, να διαλέξουν το σχέδιο που θα αποτυπωνόταν πάνω σε κτίριο στην καρδιά της πόλης.
Η δράση της Heineken εντάχθηκε μέσα στο φιλόδοξο εγχείρημα με τίτλο «Ζώντας την Αθήνα», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών & Νέων Μέσων “Athens Video Art Festival 2013”. Με την υποστήριξη της Heineken και τη συμμετοχή εθελοντών και καλλιτεχνών, δρόμοι του Ιστορικού Κέντρου ξαναβάφτηκαν (φρεσκαρίστηκαν), ενώ η πρωτοβουλία ολοκληρώθηκε με την τοιχογραφία μεγάλων διαστάσεων που κοσμεί πλέον κεντρικό κτήριο στο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας.
Το μεγάλων διαστάσεων έργο επί της οδού Αγ. Ασωμάτων 12 (JASON INN HOTEL) φιλοτεχνήθηκε με διάθεση να παρακινήσει την αντίληψή μας και να αναμορφώσει μέρος του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας. Δημιουργός του έργου, που έχει τίτλο «Λίγο χρώμα για την φύση» είναι ο εικαστικός Μανώλης Αναστασάκος. Το έργο απαρτίζεται από ένα γκρι άμορφο περιβάλλον, το οποίο χρωματίζεται αναδεικνύοντας τη φύση που συνέχεται μέσα του. Στόχος του έργου είναι να παρακινήσει την κριτική σκέψη του θεατή και να φέρει ξανά την φύση στο προσκήνιο, υπονοώντας ότι όπως χάνονται τόνοι μελανιού για τα κοινωνικοπολιτικά δρώμενα καλό θα ήταν να χυθεί και λίγο χρώμα στο όνομα της φύσης.
Με τη συμβολική αυτή ενέργεια, η Heineken δίνει το δικό της αποτύπωμα στο φιλόδοξο εγχείρημα να αναβαθμιστεί αισθητικά η πόλη της Αθήνας με έργα που «χρωματίζουν» την καθημερινότητα όλων μας.
(από αριστερά προς τα δεξιά) Alexander Koch, Marketing Director της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μανώλης Αναστασάκος εικαστικός – δημιουργός του έργου, Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας