Market

Cocktails με άρωμα Ανατολής στο κέντρο της Αθήνας

5 ημέρες γεμάτες ανεπανάληπτες fine drinking εμπειρίες

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
334631-694695.jpg

Πέντε ημέρες γεμάτες ανεπανάληπτες fine drinking εμπειρίες έζησαν οι επισκέπτες του “The Clumsies Asian Bar”.

5 από τα κορυφαία και βραβευμένα από το θεσμό “World’s 50 Best Bars” Ασιατικά bars φιλοξενήθηκαν πίσω από την μπάρα του The Clumsies με την υποστήριξη του WORLD CLASS.

Με bars από το Honk Kong μέχρι τη Σαγκάη και τη Σιγκαπούρη, κάθε βράδυ στο The Clumsies αποτέλεσε και μια ξεχωριστή fine drinking εμπειρία.

Οι bartenders πέντε εκ των κορυφαίων Ασιατικών bars ετοίμασαν τις βαλίτσες τους και έφτασαν στο “The Clumsies Asian Bar” για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν στο κοινό τα signature cocktails του, δημιουργημένα αποκλειστικά με Reserve Brands της Diageo.

Το WORLD CLASS στήριξε και αγκάλιασε αυτή τη μοναδική πρωτοβουλία της ομάδας του “The Clumsies”, επιβεβαιώνοντας πως βρίσκεται πάντα στο πλευρό ενεργειών που απογειώνουν την εμπειρία του fine drinking.     

Τα bars που συμμετείχαν στο The Clumsies Asian Bar:

ZUMA - Hong Kong, #39 Best Asian Bar 2016 & #44 World’s 50 Best Bars 2015

ΜΑΝΗΑΤΤΑΝ - Σιγκαπούρη, #5 Best Asian Bar 2016 & #35 World’s 50 Best Bars 2015

28 HONG KONG STREET - Hong Kong, #1 Best Asian Bar 2016 & #7 World’s 50 Best Bars 2015

QUINARY - Hong Kong, #6 Best Asian Bar 2016 & #39 World’s 50 Best Bars 2015

SPEAK LOW - Σανγκάη, #2 Best Asian Bar 2016

Οι επισκέπτες του “The Clumsies Asian Bar”, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν signature cocktails από τους κορυφαίους bartenders των φιλοξενούμενων bar, δημιουργημένα με βάση τα κορυφαία spirits από το portfolio του WORLD CLASS και ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις του fine drinking. Cocktails όπως το “Glitter Globe Gimlet” με Tanqueray No. TEN, Yuzu Cordial και πάγο αρωματισμένο με γκρέιπφρουτ και λάιμ, από τον Jimmy Barat του bar ZUMA, το “Santa Juliet” με τεκίλα Don Julio Blanco, σιρόπι πικραμύγδαλο – φιστίκι και φρέσκο χυμό lime από τον Philip Bischoff του bar MANHATTAN, το “Five Foot Assassin” με Zacapa 23, ρούμι, μάνγκο, φρέσκο χυμό lime, λικέρ μπαχαριού, κρέμα καρύδας και πάνδανου, από τον Zdenek Kastanek του 28 HONG KONG STREET, αλλά και το “Earl Grey Caviar Martini” με βότκα Ketel One Citroen, χυμό λεμόνι, μήλο, λικέρ κουφοξυλιάς και αγγούρι από τον Antonio Lai του bar QUINARY, είναι μερικές μόνο από τις επιλογές που απόλαυσαν στη διάρκεια των πέντε ημερών.

H αποστολή του WORLD CLASS των Reserve Brands της Diageo είναι να εμπνεύσει και να μυήσει το κοινό στο fine drinking μέσα από αξέχαστες εμπειρίες γεύσης και όχι μόνο. Ανεξαρτήτως αν επιλέγει κανείς να απολαύσει ένα καλό ποτό στο σπίτι ή στο αγαπημένο του μπαρ, το WORLD CLASS φέρνει το προσκήνιο το fine drinking, τάση εξίσου σημαντική όσο και το fine dining.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ