Market

Ο Nescafé Frappé ψάχνει τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ του σήμερα

Surf: NAI ή ΟΧΙ; Six Pack: NAI ή ΟΧΙ; YOLO: NAI ή ΟΧΙ;

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
101156-201872.jpg

Αυτά και πολλά ακόμα επίκαιρα διλήμματα πρωταγωνιστούν στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Nescafé Frappé. Ο αγαπημένος μας καφές ανοίγει τη συζήτηση και καλεί τον κόσμο να μπει στο Start Talking.gr και να ψηφίσει τα δικά του ΝΑΙ και ΟΧΙ. Στόχος; Να γραφτούν από την αρχή, με τη βοήθεια όλων, οι στίχοι του διάσημου τραγουδιού του Λουκιανού Κηλαηδόνη! Στον αέρα βρίσκονται ήδη τρία τηλεοπτικά σποτ που, μέσα από τους χιουμοριστικούς διαλόγους των δύο πρωταγωνιστών, καλούν τον κόσμο να αναρωτηθεί αν το surf είναι ένα σπορ που ταιριάζει στην Ελλάδα, αν φράσεις όπως το "YOLO, FOMO, FOGO" έχουν θέση στην καθημερινότητά μας, αλλά και αν το sixpack είναι υπερβολή ή τρόπος ζωής.

image

Ταυτόχρονα, τα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης "φόρεσαν" brazilian μαγιό και γυαλιά καθρέπτες, παρακινώντας με δημιουργικό τρόπο τον κόσμο να πάρει μέρος στην ψηφοφορία. Η ενέργεια εγκαινιάζει και το StartTalking.gr, μια νέα πλατφόρμα επίλυσης διαφωνιών από τον Nescafé, στην οποία ο καθένας μπορεί να ανεβάσει την διαφωνία του και να ζητήσει από τους επισκέπτες να τον βοηθήσουν να αποφασίσει με τις ψήφους τους. H ανταπόκριση είναι μεγάλη, αφού σε μια μόλις δέκα ημέρες, περισσότεροι από 55χιλιάδες χρήστες έχουν συμμετάσχει με 2.118.000 ψήφους! Μόλις ολοκληρωθεί η ψηφοφορία, θα γυριστεί ένα videoπάνω στο τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη όπου θα πρωταγωνιστούν τα νέα ΝΑΙ και ΟΧΙ έτσι όπως ψηφίστηκαν από τον κόσμο.

Μπες στο StartTalking.gr και ψήφισε τα δικά σου ΝΑΙ και ΟΧΙ!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ