- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σάλος για μια αεροπορική θέση: Body shaming ή πραγματικό πρόβλημα;
Το post μίας επιβάτιδας για τις συνθήκες υπό τις οποίες ταξίδεψε έχει προκαλέσει αίσθηση
Δεν έχω πρόβλημα με τους χοντρούς κι αυτό δεν είναι body shaming, έγραψε χαρακτηριστικά
Body shaming ή πραγματικό πρόβλημα που οφείλουν να λύσουν οι αεροπορικές εταιρείες; Το post μιας γυναίκας στο Χ προκάλεσε αίσθηση και τον γνωστό διχασμό μεταξύ των σχολιαστών, καθώς με μία φωτογραφία και λίγες λέξεις προσπάθησε να περιγράψει τον αγχωτικό τρόπο με τον οποίο αναγκάστηκε να ταξιδέψει σε πρόσφατη πτήση της.
Όπως χαρακτηριστικά έγραψε, η πρόθεσή της δεν ήταν να κάνει body shaming στη συνεπιβάτιδά της, αλλά να περιγράψει τον ακατάλληλο για τη δική της υγεία τρόπο με τον οποίο αναγκάστηκε να περάσει αυτή την πτήση και με τη γυναίκα στο διπλανό της κάθισμα να την έχει, κυριολεκτικά, στριμώξει στο παράθυρο του αεροπλάνου.
Συγκεκριμένα, στις 11 Δεκεμβρίου, η χρήστης @britsalterego δημοσίευσε ένα post σχετικά με το ότι «συνθλίφθηκε στο παράθυρο του αεροπλάνου» κατά τη διάρκεια πτήσης.
«Ορκίζομαι ότι δεν είμαι από αυτούς που κοροϊδεύουν τους παχουλούς, αλλά σε μια γεμάτη πτήση, η κυρία δίπλα μου είναι τόσο χοντρή που έχει σηκώσει τα μπράτσα (σ.σ.: του καθίσματος) και καταλαμβάνει και το κάθισμά μου», έγραψε. «Είμαι στριμωγμένη στο παράθυρο, δεν υπερβάλλω καθόλου!».
Η @britsalterego συνέχισε την αρχική της ανάρτηση με μια φωτογραφία του καθίσματος της στο παράθυρο της πτήσης, που δείχνει τα πόδια της να πιέζονται πάνω σε έναν άλλο επιβάτη και στον εσωτερικό τοίχο του αεροπλάνου. «Τι μπορώ να κάνω [σε αυτό το σημείο];» πρόσθεσε.
Η ανάρτηση, η οποία είχε λάβει πάνω από 11 εκατομμύρια προβολές μέχρι την Τρίτη, πυροδότησε μια έντονη συζήτηση σχετικά με την εθιμοτυπία και την ανεκτικότητα. Ένας χρήστης της έγραψε ότι καλό θα ήταν να είχε ρωτήσει μια αεροσυνοδό αν υπήρχε άλλη ελεύθερη θέση στην πτήση, σχόλιο στο οποίο η γυναίκα απάντησε ότι το αεροπλάνο ήταν γεμάτο και σημείωσε ότι πετούσε με την American Airlines.
Κάποιοι εξέφρασαν τη συμπάθειά τους προς την αρχική ανάρτηση. «Αυτό θα μου προκαλούσε κλειστοφοβία 😔», έγραψε κάποιος.
«Η αεροπορική εταιρεία θα έπρεπε να χειριστεί αυτό το θέμα. Είναι εντελώς παράλογο. Πρέπει να επαναφέρουν την πρακτική της αγοράς δύο θέσεων. Δεν μου αρέσει που το λέω... αλλά πρέπει να σοβαρευτούμε με αυτούς τους ανθρώπους», έγραψε κάποιος άλλος κάτω από την ανάρτηση που έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
«Όλοι κατηγορείτε τους πάντες εκτός από τις αεροπορικές εταιρείες που μας στριμώχνουν όλους σε αυτές τις μικροσκοπικές θέσεις για να αποκομίσουν τεράστια κέρδη», έγραψε ένας άλλος.
Φυσικά, υπήρξαν και σοβαρές αντιρρήσεις για τη συγκεκριμένη ανάρτηση, η οποία, μεταξύ άλλων χαρακτηρίστηκε και χονδροφοβική. Μάλιστα, πολλοί εξέφρασαν τη συμπάθειά τους και την αλληλεγγύη τους προς την άλλη επιβάτιδα που επίσης «δεν καλοπερνούσε σε αυτή τη μικρή θεσούλα με έναν ακόμα άνθρωπο δίπλα».
«Έχω καθίσει δίπλα-δίπλα με άλλους ανθρώπους. Εξαιτίας τους. Δεν δημοσίευσα φωτογραφίες στο Twitter για να παραπονεθώ... αυτό είναι απλά αγένεια. Αφού δεν μπορείς, γιατί δεν πετάς με Α’ θέση, τότε;», έγραψε μια γυναίκα κάτω από τη φωτογραφία. ιο», έγραψε κάποιος άλλος.
«Θα σου πω τι δεν θα έκανα: 1. να τραβήξω φωτογραφία και 2. να την δημοσιεύσω σε αυτή την εφαρμογή ελπίζοντας να λάβω πραγματικές συμβουλές, ελπίζω να βοηθήσει», ήταν ένα από τα πιο ήπια σχόλια, ενώ ένα άλλο επισήμαινε τα αυτονόητα: «Η μητέρα μου με έμαθε να αναγνωρίζω ότι σε καταστάσεις όπως αυτή, ο άλλος άνθρωπος περνάει πιο δύσκολα από εσένα. Αυτή η γυναίκα είναι πιο άβολα από εσένα, και εσύ επέλεξες να την γελοιοποιήσεις στο διαδίκτυο. Η ευγένεια είναι μια χαμένη τέχνη».
Η American Airlines δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη πάνω στο ντιμπέιτ που ανέκυψε, ωστόσο, σύμφωνα με τον οδηγό ειδικής βοήθειας της American, εάν οι επιβάτες χρειάζονται επιπλέον θέση για να «ταξιδέψουν άνετα και με ασφάλεια», μπορούν να καλέσουν το τμήμα κρατήσεων για να κλείσουν μια επιπλέον θέση. Η ομάδα κρατήσεων θα φροντίσει να εξασφαλίσει δύο διπλανές θέσεις «με την ίδια τιμή».
Όπως, μάλιστα, διευκρινίζεται, αν προσφερθεί «θέση σε υψηλότερη κατηγορία με περισσότερο χώρο», οι επιβάτες θα πρέπει να πληρώσουν τη διαφορά.
Με πληροφορίες από το People.com