- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Schweppes: Η κινηματογραφική καμπάνια που «ξεπερνά» τα όρια της Γης
Το brand τολμά και φαντάζεται μια «εξωγήινη» στιγμή απόλαυσης
Schweppes: Η ξεχωριστή κινηματογραφική καμπάνια του αναψυκτικού που λαμβάνει χώρα στο διάστημα
Στον κινηματογραφικό κόσμο της διαφήμισης, η Schweppes κάνει ένα τολμηρό βήμα προς το μέλλον με την καμπάνια "Martian Encounter", μια σειρά από φιλμ που συνδυάζουν επιστημονική φαντασία και γαστρονομική απόλαυση. Η πρωταγωνίστρια Άva, μια αστροναύτης, φτάνει στον Άρη και συναντά έναν εξωγήινο πολιτισμό, προσφέροντας τους Schweppes Agrumes ως δώρο, ενώ εκείνοι της προσφέρουν μια σταγόνα από τον «Χρυσό του Άρη».
Νοσταλγική διάθεση με προηγμένη τεχνολογία
Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την TBWA Paris και σκηνοθετήθηκε από τη Susanna White, με παραγωγή από την Ridley Scott Associates, ξεχωρίζει για την υψηλή της παραγωγή και την κινηματογραφική της αισθητική. Η ομάδα περιλαμβάνει τον διευθυντή φωτογραφίας John Mathieson ("Gladiator"), τον σχεδιαστή σκηνικών Will Htay ("Star Wars") και την βραβευμένη με Όσκαρ ενδυματολόγο Janty Yates ("The Martian").
Η μουσική επένδυση - μια a capella εκδοχή του "Space Oddity" του Ντέιβιντ Μπόουι - προσθέτει μια νοσταλγική και συναισθηματική διάσταση, ενισχύοντας το μήνυμα της καμπάνιας: να απολαμβάνουμε τις στιγμές, ακόμα και στις πιο απρόσμενες συνθήκες. Η χρήση προηγμένων τεχνολογιών, όπως οθονών LED για τη δημιουργία ρεαλιστικού τοπίου του Άρη και εφέ μηδενικής βαρύτητας, ενισχύει την αίσθηση της αυθεντικότητας και της μαγείας.
Η καμπάνια "Martian Encounter" της Schweppes δεν είναι απλώς μια διαφήμιση για ένα αναψυκτικό. Είναι μια υπενθύμιση ότι, ακόμα και σε έναν ξένο πλανήτη, οι ανθρώπινες εμπειρίες και οι στιγμές απόλαυσης παραμένουν παγκόσμιες. Μέσα από αυτή την καμπάνια, η Schweppes ενισχύει την ταυτότητά της ως ένα brand που προάγει την απόλαυση και τη σύνδεση, ανεξαρτήτως τόπου ή πολιτισμού.
Η καμπάνια "Martian Encounter" αποτελεί φυσική συνέχεια της περσινής υπερπαραγωγής της Schweppes με τίτλο "I Like It Like That", που εγκαινίασε τη νέα στρατηγική πλατφόρμα της μάρκας. Με φόντο ένα υποβρύχιο πλήρωμα που μετατρέπει το κατάστρωμα σε σκηνή μιούζικαλ, η περσινή ταινία καλούσε το κοινό να απολαμβάνει τη ζωή αυθόρμητα, όπως ακριβώς τη θέλει: με Schweppes και χωρίς «αυτόματο πιλότο».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Λίγο αργότερα, μια παιδίατρος που περνούσε τυχαία από το σημείο σταμάτησε, εξέτασε το μωρό και επιβεβαίωσε ότι ήταν καλά
Comfort food, εκατομμύρια views και τα ωραιότερα σημεία της Ελλάδας
Δεν είναι κάποιος που έγινε DJ και μετά σκέφτηκε να γίνει ιερέας
Πώς γλίτωσε από βέβαιο θάνατο - Βίντεο κατέγραψε τη συγκλονιστική εμπειρία
Από την ασφάλεια μέχρι το έξυπνο tip που θα σας γλιτώσει από μπελάδες – τι πρέπει να ξέρετε πριν κοιμηθείτε με τα φωτάκια αναμμένα
Τι δήλωσε στην εκπομπή του Τζίμι Φάλον
Τι απάντησε όταν τη ρώτησαν –και μετά τη σύλληψή της- αν σκόπευε αν προχωρήσει σε σκληρότερη πορνογραφία στη χώρα
Το αεροδρόμιο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» αποκλείστηκε και σημειώθηκαν επεισόδια
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Ποιες ήταν οι κατηγορίες με τις περισσότερες αναζητήσεις
Ένα μικρό μπέρδεμα στην οικογένεια που έφερε τα πάνω κάτω σε χριστουγεννιάτικη γιορτή
To χορευτικό στιγμιότυπο από τη σειρά Your Friends and Neighbours γίνεται παγκόσμιο trend και εμπνέει εκατομμύρια χρήστες
Παιδιά, αν θέλαμε να ακούμε ΜΗ και ΜΗ, καθόμασταν στο σπίτι μας με τη μαμά μας
Η Βρετανίδα δημιουργός περιεχομένου συνελήφθη μαζί με 17 τουρίστες στην Ινδονησία
Η σύζυγός του δεν έκρυψε την ευγνωμοσύνη της για τη συμμετοχή του στη γιορτή της κόρης τους
Έγινε... μικρός εξερευνητής και χάρισε χαμόγελα
Νέο επεισόδιο στην κόντρα των δύο ράπερ μετά την πρεμιέρα της σειράς που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.