- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Schweppes: Η κινηματογραφική καμπάνια που «ξεπερνά» τα όρια της Γης
Το brand τολμά και φαντάζεται μια «εξωγήινη» στιγμή απόλαυσης
Schweppes: Η ξεχωριστή κινηματογραφική καμπάνια του αναψυκτικού που λαμβάνει χώρα στο διάστημα
Στον κινηματογραφικό κόσμο της διαφήμισης, η Schweppes κάνει ένα τολμηρό βήμα προς το μέλλον με την καμπάνια "Martian Encounter", μια σειρά από φιλμ που συνδυάζουν επιστημονική φαντασία και γαστρονομική απόλαυση. Η πρωταγωνίστρια Άva, μια αστροναύτης, φτάνει στον Άρη και συναντά έναν εξωγήινο πολιτισμό, προσφέροντας τους Schweppes Agrumes ως δώρο, ενώ εκείνοι της προσφέρουν μια σταγόνα από τον «Χρυσό του Άρη».
Νοσταλγική διάθεση με προηγμένη τεχνολογία
Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την TBWA Paris και σκηνοθετήθηκε από τη Susanna White, με παραγωγή από την Ridley Scott Associates, ξεχωρίζει για την υψηλή της παραγωγή και την κινηματογραφική της αισθητική. Η ομάδα περιλαμβάνει τον διευθυντή φωτογραφίας John Mathieson ("Gladiator"), τον σχεδιαστή σκηνικών Will Htay ("Star Wars") και την βραβευμένη με Όσκαρ ενδυματολόγο Janty Yates ("The Martian").
Η μουσική επένδυση - μια a capella εκδοχή του "Space Oddity" του Ντέιβιντ Μπόουι - προσθέτει μια νοσταλγική και συναισθηματική διάσταση, ενισχύοντας το μήνυμα της καμπάνιας: να απολαμβάνουμε τις στιγμές, ακόμα και στις πιο απρόσμενες συνθήκες. Η χρήση προηγμένων τεχνολογιών, όπως οθονών LED για τη δημιουργία ρεαλιστικού τοπίου του Άρη και εφέ μηδενικής βαρύτητας, ενισχύει την αίσθηση της αυθεντικότητας και της μαγείας.
Η καμπάνια "Martian Encounter" της Schweppes δεν είναι απλώς μια διαφήμιση για ένα αναψυκτικό. Είναι μια υπενθύμιση ότι, ακόμα και σε έναν ξένο πλανήτη, οι ανθρώπινες εμπειρίες και οι στιγμές απόλαυσης παραμένουν παγκόσμιες. Μέσα από αυτή την καμπάνια, η Schweppes ενισχύει την ταυτότητά της ως ένα brand που προάγει την απόλαυση και τη σύνδεση, ανεξαρτήτως τόπου ή πολιτισμού.
Η καμπάνια "Martian Encounter" αποτελεί φυσική συνέχεια της περσινής υπερπαραγωγής της Schweppes με τίτλο "I Like It Like That", που εγκαινίασε τη νέα στρατηγική πλατφόρμα της μάρκας. Με φόντο ένα υποβρύχιο πλήρωμα που μετατρέπει το κατάστρωμα σε σκηνή μιούζικαλ, η περσινή ταινία καλούσε το κοινό να απολαμβάνει τη ζωή αυθόρμητα, όπως ακριβώς τη θέλει: με Schweppes και χωρίς «αυτόματο πιλότο».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Η σκηνή εκτυλίσσεται στο Jockey Farm Stadium, στο Tunbridge Wells
Οι δέκα από αυτούς υιοθετήθηκαν λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση των σχετικών βίντεο στα social media
Τι υποστηρίζει ο άλλοτε άσος πολλών ομάδων Ματ Μπαρνς
Η Ινδονησία διαθέτει από το 2008 έναν από τους πιο αυστηρούς νόμους περί πορνογραφίας παγκοσμίως
Κρύφτηκε κάτω από το πλυντήριο πιάτων
Το περιστατικό προκάλεσε την προσοχή των αρχών
Τα βίντεό της στο Tik Tok έγιναν viral με ανάμεικτες αντιδράσεις
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.