Trending Now

Η Isamaya Ffrench σχεδίασε κραγιόν σε σχήμα αντρικού μορίου και έγινε viral

Τι περιμένει από τη δημιουργία της η Βρετανίδα makeup artist

62224-137655.jpg
Newsroom
15’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το κραγιόν της Isamaya Ffrench έχει σχήμα αντρικού μορίου έχει γίνει ήδη sold out
© Instagram/isamayaffrench

Το κραγιόν της Isamaya Ffrench έχει σχήμα αντρικού μορίου έχει γίνει ήδη sold out

Το πιο ιδιαίτερο κραγιόν στον κόσμο λανσάρει η διάσημη Βρετανίδα makeup artist, Isamaya Ffrench, έχοντας ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η ίδια δημιούργησε μια σειρά κραγιόν με θήκη σε σχήμα αντρικού μορίου.

Η νέα συλλογή του beauty brand «Isamaya Beauty», με τίτλο LIPS, αποτελείται από δύο κραγιόν σε επαναγεμιζόμενη θήκη και ήδη έχει γίνει viral. 

H μάρκα δημοσίευσε ένα teaser στο Instagram και έγραψε: «κάτι ΜΕΓΑΛΟ έρχεται» κρύβοντας ως ακατάλληλη την εικόνα του νέου σχήματος κραγιόν. Την καμπάνια επιμελήθηκε ο φωτογράφος Zhong Lin.

Η σειρά περιλαμβάνει το Cardinal, ένα κόκκινο κραγιόν και το Vanity Black Shimmer. Και τα δύο βρίσκονται σε θήκες με σχήμα ένα αντρικό μόριο και είναι ήδη σχεδόν sold out.

Η Isamaya Ffrench δήλωσε πρόσφατα για τη νέα συλλογή LIPS: «Θέλω να εμπνεύσω τους ανθρώπους και να τους δείξω ότι υπάρχουν άλλοι τρόποι προσέγγισης της ομορφιάς». Μάλιστα, όπως αποκάλυψε , η σειρά αυτή ήταν κάτι που εμπνεύστηκε στον ύπνο της και αποφάσισε να το δημιουργήσει, αφού πρώτα το ονειρεύτηκε. 

«Θα φαίνονται εξίσου υπέροχα σε ένα ράφι όπως το αγαπημένο σας κερί, ή κάποια αναμνηστικά από ένα ταξίδι, ή συλλεκτικά αντικείμενα», είπε επίσης η Ffrench.

«Μακάρι να μπορούσα να κάνω screenshot τις συνομιλίες μου με την ομάδα σχεδιασμού», πρόσθεσε. «Κάποια στιγμή, έγινε απολύτως φυσιολογικό να συζητάμε τις αναλογίες με γραφικές λεπτομέρειες... Γελάσαμε πολύ».

«Απλώς ανυπομονώ να δω κάποιον να το βγάζει από την τσάντα του και να τα φοράει στο τρένο», κατέληξε.

Το LIPS δεν είναι η πρώτη φορά που η Ffrench παντρεύει το μακιγιάζ με τον ερωτισμό. Το έχει ξανακάνει και στην πρώτη της συλλογή, το ISAMAYA Beauty, INDUSTRIAL, όπου πηγέ έμπνευσης ήταν το BDSM, με αποτέλεσμα μια καμπάνια γεμάτη λάτεξ και μεταλλικά υλικά.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.