Trending Now

Βrands πειράζουν τα λογότυπα για να στηρίξουν το social distancing

Ikea, Volkswagen, Audi, McDonald's δίνουν το καλό παράδειγμα

Ζένια Πιττακή
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κορωνοϊός και καραντίνα: Δημοφιλή brands «πειράζουν» τα λογότυπά τους για να ενθαρρύνουν το social distancing που απαιτεί η πανδημία.

Το "social distancing" είναι δύσκολο αλλά ταυτόχρονα απαραίτητο. Με την έκταση που έχει πάρει η πανδημία σε όλο τον κόσμο, οι αποστάσεις που κρατάμε από συναδέλφους, γνωστούς και φίλους είναι ο μόνος τρόπος να μειώσουμε την εξάπλωση. Αυτό αναγνωρίζουν και οι εταιρείες επικοινωνίας πολλών brands και αλλάζουν τα λογότυπά τους ή κυκλοφορούν νέες διαφημίσεις που ενθαρρύνουν αυτή την απόσταση.

Η διάσημη αλυσίδα fast food McDonald’s, κυκλοφόρησε μια φωτογραφία όπου οι εμβληματικές καμάρες του "Μ" έχουν χωριστεί και στέκονται μόνες.

 

 

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο Twitter όπου τα 4 δαχτυλίδια της χωρίζονται και από κάτω γράφει «Μείνετε σπίτι, κρατήστε τις αποστάσεις σας, μείνετε υγιείς, υποστηρίξτε ο ένας τον άλλο -είμαστε σε αυτό μαζί».

 

 

Το ίδιο έκανε και η Volkswagen με ένα μονόλεπτο βίντεο που στέλνει μηνύματα στήριξης και καταλήγει στην ανάγκη του social distancing.

 

 

Στο Ισραήλ, μια διαφημιστική εταιρεία δημιούργησε για τα IKEA μια διαφήμιση που θυμίζει τις οδηγίες συναρμολόγησης των επίπλων και γράφει «μείνετε σπίτι». 

Με μια παρότρυνση να «μείνουμε σπίτι» έστειλε και η Nike το δικό της μήνυμα. «Αν ποτέ ονειρεύτηκες να παίξεις για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, τώρα είναι η ευκαιρία σου. Παίξε μέσα, παίξε για τον κόσμο».

Η Coca Cola αναρτά διαφημίσεις σε τεράστιους φωτεινούς πίνακες σε κεντρικά σημεία με ένα σημαντικό μήνυμα: «Το να μείνουμε χώρια είναι ο καλύτερος τρόπος να μείνουμε ενωμένοι» και μεγάλο κενό ανάμεσα στα γράμματα του logo.