Τι θα λέγατε εσείς σε κάποια που συνεχίζει να αποζητά την παρέα ενός γαϊδουριού;
Trending Now
Μίλα μου βρώμικα 435
Τι θα λέγατε εσείς σε κάποια που συνεχίζει να αποζητά την παρέα ενός γαϊδουριού;
Υπάρχει τελικά ο ένας και μοναδικός; Κι αν ναι, πού στο διάολο είναι;
Πότε θα βρω γκόµενο πάλι;;; Ακούει, καλέ, κανείς; Κοντεύω να λαλήσω!
Το σχόλιο ενός πρώην γκόμενου ηχεί εδώ και μέρες στα αυτιά μου, με αποτέλεσμα εκτός από κάθε ίχνος αξιοπρέπειας να έχω χάσει και κάθε ίχνος ηρεμίας
Μυρτώ μου, διαβάζω τη στήλη σου και μου αρέσει πολύ. Kαλά, τέλος πάντων, όλοι τα ίδια λένε, στο ψητό λοιπόν.