Άγγελος Ανδριόπουλος: «Επιδιώκω να ζω χωρίς αυταπάτες»
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για την παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;», τις τηλεοπτικές σειρές που συμμετέχει, την πατρότητα
Άγγελος Ανδριόπουλος: Συνέντευξη με τον ηθοποιό με αφορμή την παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;», τις τηλεοπτικές σειρές «Ναυάγιο» και «Παραλία»
Οι παιδικές του αναμνήσεις στην Πάτρα είναι όμορφες. Περιέχουν μόνο ανεμελιά, σκανταλιά κι αγάπη. Στην πραγματικότητα ο ηθοποιός Άγγελος Ανδριόπουλος είναι εσωστρεφής με χαρακτηριστικά εξωστρεφή ανθρώπου. Θέλει να κάνει τους γύρω του να αισθάνονται όμορφα, να τους κάνει να του χαρίζουν το γέλιο τους. Σαν χαρακτήρας πάλι δεν είναι και ο πιο εύκολος όπως μας λέει. Τη φετινή τηλεοπτική σεζόν ο Άγγελος μας συστήθηκε ως Κυριάκος μέσα από την τηλεοπτική σειρά «Ναυάγιο» και ως νεαρός Νικήτας στη «Παραλία» που σημειώνουν μεγάλη επιτυχία ενώ στις 6 Νοεμβρίου θα υποδυθεί τον Νικ -ένα χαρακτήρα που έχει βάλει στόχο στην ζωή του να πετύχει και να διαπρέψει- στην παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;», το ψυχολογικό θρίλερ του βραβευμένου με Πούλιντζερ Έντουαρτ Άλμπι σε σκηνπθεσία Ορέστη Τάτση και μετάφραση Τζένης Μαστοράκη στο Από Μηχανής Θέατρο.
Άγγελος Ανδριόπουλος: Συνέντευξη με τον γνωστό ηθοποιό
Yπήρξε κάποιος στο οικογενειακό σου περιβάλλον που να ασχολούταν με την υποκριτική; Πώς ξεκίνησε η ενασχόληση σου με αυτή;
Κανένας από το οικογενειακό μου περιβάλλον δεν ασχολούνταν με την υποκριτική, το μικρόβιο το τσίμπησα κάπου στην εφηβεία όταν άρχισα να ανακαλύπτω πώς καμία δουλειά από αυτές που σκεφτόμουν δεν θα με έκανε να νιώθω ευτυχισμένος και ωραία με τον εαυτό μου όταν θα την κάνω για καιρό.
Η πρώτη δουλειά που έκανες στην Αθήνα ποια ήταν;
Β' βοηθός σκηνοθέτη στον δάσκαλό μου Θοδωρή Αμπαζή.
Θυμάσαι την πρώτη φορά που «εκτέθηκες» στο κοινό;
Η πρώτη φορά που εκτέθηκα ήταν στις διπλωματικες εξετάσεις της Δραματικής Σχολής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας. Παρουσιάσαμε το διήγημα του Παπαδιαμάντη «Θέρος Έρος» σε διδασκαλία του Δ. Ήμελλου, που είναι από τους πιο αγαπημένους μου ανθρώπους και καλλιτέχνες.
Ο Άγγελος Ανδριόπουλος για τον ρόλο του στην παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ;»
Σε βλέπουμε φέτος να πρωταγωνιστείς στην παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ;». Τι κινητοποίησε την συμμετοχή σου στη συγκεκριμένη παράσταση;
Το τηλεφώνημα από τον Ορέστη Τάτση, το όραμά του, οι άνθρωποι που θα συνεργαζόμουνα και φυσικά το έργο.
Πώς είναι ο Νικ σαν χαρακτήρας; Μοιάζεις με τον ρόλο που υποδύεσαι;
Ο Νικ είναι ένας χαρακτήρας που έχει βάλει στόχο στην ζωή του να πετύχει και να διαπρέψει. Θα έκανε τα πάντα για να τα καταφέρει, φυσικά δε τα όριά του δεν τα γνωρίζει μέχρι την στιγμή που πάνε καλεσμένοι με την σύζυγο του Χάνι στο σπίτι της κόρης του πρύτανη, Μάρθας και του συζύγου της Τζώρτζ. Ο Νικ «εκπροσωπεί» το μέλλον της ανθρωπότητας. Φέρει τις επιστημονικές απαντήσεις για τον άνθρωπο. Τουλάχιστον έτσι θέλει να πιστεύει. Στο έργο καταλαβαίνω ότι δεν έχει διδαχτεί τίποτα από την ιστορία και την πατάει από έναν άνθρωπο που είναι πιστός στα διδάγματα της. Βέβαια, ειναι νέος ανθρωπος έτσι; Πού σημαίνει πώς η νιότη απο μόνη της σου δίνει την αίσθηση ό,τι μπορείς να κλείσεις τον κόσμο στα χέρια σου, να μη σταματήσεις εξαιτίας των εμποδίων που θα συναντήσεις αλλά να συνεχίσεις με μεγαλύτερη ορμή. Σε κάνει ασυγκράτητο, ατρόμητο και σίγουρα κάποιες φορές αλαζόνα. Αυτά είναι μόνο μερικά στοιχεια από τον χαρακτήρα του Νικ.
Μοιάζω μόνο στο ότι μας ενδιαφέρει και τους δύο η προσωπική εξέλιξη. Διαφέρουμε πολύ ως προς τον τρόπο, η μέρα με την νύχτα που λέμε. Η ατάκα του Νικ, που τον καθορίζει ως άνθρωπο είναι: «Η ουσία είναι πώς...δεν θα ήθελα...να εμπλακώ σε ξένες υποθέσεις...». Ξεκινάει με αυτό και καταλήγει να εμπλέκεται όσο δεν πάει.
Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισες στη παράσταση; Πού σε δυσκόλεψε και πού σε απελευθέρωσε ο ρόλος σου;
Ότι με δυσκολεύει σε κάθε παράσταση και ρόλο που δουλεύω. Η αλήθεια μου. Ο στόχος μου. Το κίνητρό μου. Η συνύπαρξη.
Ποιος φοβάται τελικά να ζήσει χωρίς αυταπάτες; Τι είναι αυτό που σε φοβίζει περισσότερο στη ζωή σου;
Εγώ πάντως, επιδιώκω να ζω χωρίς αυταπάτες. Δεν ωφελούν πουθενά. Ο χρόνος που περνάει με φοβίζει. Μπορώ να καταφέρω πολλά στην ζωή μου, όπως και καταφέρνω ήδη, το να τον νικήσω όμως είναι από εκείνα που δεν μπορώ.
Πώς είναι η συνεργασία σου με τoν Δημήτρη Ξανθόπουλο, τη Ναταλία Στυλιανού αλλά και τη Σεμίνα Πανηγυροπούλου στη σκηνή;
Άψογη. Επικοινωνούμε και ζητάμε τα ίδια πράγματα. Είμαι ευγνώμων που βρίσκομαι ανάμεσά τους.
Mπορείς να μας περιγράψεις κάποια μικρή ιστορία ή λόγια ανθρώπου που σε συγκίνησαν και σε έβαλαν σε σκέψεις κατά την διάρκεια προβών ή γυρισμάτων;
Ναι έχουν συμβεί διάφορα, μία από τα όμορφες στιγμές που έχω ζήσει σε αυτήν την δουλειά είναι όταν βρεθήκαμε με τον Ήμελλο, δάσκαλος και μαθητής πρώτη φορά επαγγελματικά, σε μια γερμανική ταινία. Είπε καθώς κάναμε πρόβα οι δυο μας πριν από μια λήψη «Άγγελε, ο ηθοποιός σε ένα γύρισμα δουλεύει όση ώρα περιμένει, όχι όταν πει ο σκηνοθέτης το Πάμε».
Ο Άγγελος Ανδριόπουλος για τους ρόλους του στις τηλεοπτικές σειρές
«Η Επιστροφή», «Κόκκινο Ποτάμι», «Άγριες Μέλισσες», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Άγιος Παΐσιος» είναι μερικές μόνο από τις τηλεοπτικές σειρές που έχεις εμφανιστεί. Ξεχωρίζεις κάποιον ρόλο σου μέχρι σήμερα και γιατί;
Αν ξεχωρίσω κάποιον ρόλο θα αδικήσω πρώτα απ' όλους τον ίδιο μου τον εαυτό. Με κάθε ρόλο που μου δίνεται αφοσιώνομαι σαν να είναι ο ρόλος της ζωής μου.
Ήσουν ο Κυριάκος στο Ναυάγιο. Θα επιστρέψεις στα επόμενα επεισόδια, μέσα από flashback στιγμές με την αγαπημένη σου; Tι μπορείς να μας αποκαλύψεις;
Θα επιστρέφω με flashback ναι αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα παρά μόνο ότι κάθε στιγμή θα είναι μια γλυκιά νοσταλγία για την Στέλλα.
Οι ηθοποιοί της σειράς ανέφεραν σχετικά με τα γυρίσματα ότι το επεισόδιο του ναυαγίου ήταν αρκετά δύσκολο. Μίλησε μας γι αυτό.
Ήταν όντως αρκετά δύσκολο. Είναι το πιο απαιτητικό πράγμα που έχω κάνει σε γύρισμα. Πολλές ώρες γυρισμάτων μέσα στην θάλασσα με πολλές λήψεις. Όμως, σκηνοθετική ομάδα, συνεργείο και ηθοποιοί συνεργαστήκαμε άψογα με κοινό στόχο την αφήγηση μιας πραγματικής και συγκινητικής ιστορίας.
Ανέβασες ένα post πρόσφατα που γράφεις «Όταν ο Δημητρός (Γιώργος Νινιός) δεν βλέπει παίρνω το ποδήλατο του». Ένα πέρασμα στην «Παραλία» λοιπόν;
Όχι δεν είναι πέρασμα. Κάνω τον νεαρό Νικήτα, είναι δηλαδή flashback όλες μου οι σκηνές. Υποδύομαι τον κύριο Μιχαλάκη στα νιάτα του. Έχουν απίστευτο ενδιαφέρον αυτές οι ιστορίες. Εξηγούν πολλά για το «σήμερα» που βρίσκονται οι χαρακτήρες.
Τα 3 πράγματα που δεν σου αρέσουν στην Αθήνα ποια είναι;
Η κίνηση, η φασαρία και τα ακριβά ενοίκια. Έχει έρθει ο καιρός να επικεντρωθούμε στο τι πρέπει να αλλάξει σ' αυτήν την πόλη.
Πόσο έχει αλλάξει η καθημερινότητα σου μετά την πατρότητα; Ποιες είναι οι δυσκολίες που έχεις αντιμετωπίσει προκειμένου να συνδυάσεις πατρότητα και υποκριτική;
Έχει αλλάξει πάρα πολύ η καθημερινότητά μου, οι απαιτήσεις είναι πολλές πια, αλλά νιώθουμε τυχεροί κι εγώ και η σύζυγός μου που το ζούμε όλο αυτό. Υπάρχει αγάπη και αλληλοκατανόηση κι αυτά αρκούν για να κυλάνε όλα ήρεμα. Η ουσία είναι να λύνουμε και να πετάμε τα προβλήματα απ' την ζωή μας, όχι να προσθέτουμε όσα περισσότερα μπορούμε.
Από την μια ψηφίζονται όλο και περισσότεροι νόμοι για τα δικαιώματα των μπαμπάδων (π.χ άδειες κ.ά) και από την άλλη βλέπουμε φαινόμενα όπως αυτό που καταγγείλατε. Πώς είναι να είσαι εργαζόμενος γονιός στην Ελλάδα του 2023;
Κοίταξε να δεις, είναι και λίγο νωρίς για μένα να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη πάνω σ' αυτό, όμως όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνω ότι σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που σε πολλά θέματα η νοοτροπία της είναι μερικές δεκαετίες πίσω, δεν είναι κι εύκολο. Πρέπει να μιλήσεις για τα αυτονόητα και να διεκδικήσεις τα βασικά που σε άλλες χώρες είναι ήδη λυμένα. Έχω μια μικρή αίσθηση πώς όσο περνάνε τα χρόνια το να είσαι εργαζόμενος γονιός στην χώρα μας θα είναι όλο και πιο δύσκολο. Ειδικά σε μια πόλη όπως την Αθήνα οι οικονομικές απαιτήσεις σε σχέση με μικρότερες πόλεις απέχουν παρασάγγας.
Επίσης, στην δική μου δουλειά δεν υπάρχει σταθερό ωράριο αλλά ούτε και σταθερή τοποθεσία, το οποίο δεν ξέρω αν βοηθάει ή δυσχεραίνει την κατάσταση. Επειδή όμως είμαι και αισιόδοξος άνθρωπος προσπαθώ να πείθω τον εαυτό μου ότι και μέσα από αυτό μπορεί να υπάρξει ισορροπία.
Σχέδια και στόχοι;
Αυτό που με κινητοποιεί είναι να βρίσκω κάτι κάθε φορά σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο που να με βοηθάει να εξελίσσομαι και να μη μένω στάσιμος.
*Πρεμιέρα παράστασης «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ;», 6 Νοεμβρίου 2023
Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00
Από Μηχανής Θέατρο, Ακαδήμου 13, 2105232097
INFO
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ορέστης Τάτσης
- ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ναταλία Στυλιανού, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Αγγελος Ανδριόπουλος, Σεμίνα Πανηγυροπούλου
- ΘΕΑΤΡΟ: Απο Μηχανής
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Από τους πρόσφατους ρόλους της ήταν εκείνος στον «Γυάλινο Κόσμο»
Λίγο πριν από τη μαγνητοσκόπηση της παράστασής του ο stand up comedian μιλά στην Athens Voice γι’ αυτό το γλυκόπικρο κείμενο
«Η γνήσια, αυθεντική επαφή μεταξύ ηθοποιού και θεατή, είναι σαν να έχεις ρίξει ένα σημείωμα σε μια μπουκάλα στο πέλαγος και κάποιος την βρήκε»
Επιλέξαμε έργα που είτε κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες είτε επαναλήψεις από προηγούμενη σεζόν που θα παίζονται για λίγο καιρό ακόμη
Η Ειρήνη Μουντράκη ανέλαβε τη διασκευή του λογοτεχνήματος του Ανδρέα Καρκαβίτσα σε περιεκτικό δραματικό κείμενο
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.