Θεατρο - Οπερα

«Ο γυάλινος κώδων» του Μιχάλη Σαράντη και της Αλεξίας Καλτσίκη

#snfccAtHome: Οι δύο ηθοποιοί ερμηνεύουν σε ζωντανή μετάδοση από τον Φάρο του ΚΠΙΣΝ

Athens Voice
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μιχάλης Σαράντης
Μιχάλης Σαράντης © Γιώργος Καπλανίδης

Oι Παραβάσεις, το Θεατρικό Αναλόγιο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, συνεχίζονται με την Αλεξία Καλτσίκη και τον Μιχάλη Σαράντη.

Oι Παραβάσεις, το Θεατρικό Αναλόγιο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), συνεχίζουν διαδικτυακά την αναδρομή τους στις πιο ριζοσπαστικές φωνές της λογοτεχνίας με επίκεντρο τη γυναίκα. Αυτή την Κυριακή 7 Ιουνίου στις 20.30 σειρά έχει μια εμβληματική ποιήτρια που έκανε τη φιγούρα της να ανεμίζει στη σημαία του γυναικείου κινήματος και δύο εξαιρετικοί καλλιτέχνες οι οποίοι, υπό την επιμέλεια ενός σκηνοθέτη που αγαπά την στατική κίνηση, θα την ερμηνεύσουν.

Το κουδούνι θα χτυπήσει μόλις μία φορά, για ένα κοινό που δεν θα φαίνεται αλλά θα χειροκροτά πίσω από την οθόνη. Σε ζωντανή λοιπόν μετάδοση από τον Φάρο, χωρίς την παρουσία κοινού, η Αλεξία Καλτσίκη και ο Μιχάλης Σαράντης ερμηνεύουν το μοναδικό μυθιστόρημα που έγραψε η Σύλβια Πλαθ «Ο γυάλινος κώδων», σε σκηνοθετική επιμέλεια του Δημήτρη Καραντζά. Η Σύλβια Πλαθ, μέσα από ένα κείμενο αυτοβιογραφικών στοιχείων, συστήνεται στο κοινό του ΚΠΙΣΝ. 

Αλεξία Καλτσίκη © Elina Giounanli for Onassis Stegi
Αλεξία Καλτσίκη © Elina Giounanli for Onassis Stegi

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»
Κερδίστε προσκλήσεις για την παράσταση Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου

Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό
Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος: Ο σκηνοθέτης που τολμά να πειραματίζεται με το κοινό

Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY