- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ο Αντώνης Γκρίτσης κέρδισε στην ερμηνεία Ανδρικού Ρόλου των Queer Theatre Awards και δεν πιστεύει στα βραβεία
«Το παρατσούκλι μου στο σχολείο ήταν "Υπολοχαγός Νατάσα"»
«Περίεργο πράγμα οι διακρίσεις και τα βραβεία.
To πρώτο μου βραβείο ήταν ένα μετάλλιο παρηγοριάς που πήραμε στο κολυμβητήριο όσα παιδάκια δεν τα πολυκαταφέραμε στις τελικές γυμναστικές επιδείξεις.
Μετά, στην έκτη, βραβεύτηκα επάξια ως καλλιγράφος και κέρδισα ένα θρησκευτικό βιβλιαράκι με τίτλο «Δημιουργός ή Τύχη;».
Πήγα σε ελληνορθόδοξο σχολείο αρρένων. Το παρατσούκλι μου ήταν "Υπολοχαγός Νατάσσα" ή "Κατάσκοπος Νέλλη" γιατί έλεγα στους συμμαθητές μου ότι θα γίνω ηθοποιός και ότι αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη - α, με λέγανε και "Σελήνη" γιατί έβλεπα φανατικά "Λάμψη".

Στην πρώτη γυμνασίου στην τελετή παράδοσης - παραλαβής των αριστείων, παραμονή 28ης Οκτωβρίου, είπα μέσα μου θα πάρεις βραβείο σε όλες τις επόμενες τάξεις. Πήρα έξι - κάθε χρονιά υπογράφει άλλος Υπουργός Παιδείας.
Στο Λύκειο, τις δύο τελευταίες χρονιές, έγινα και απουσιολόγος. Δεν έγινα ποτέ σημαιοφόρος, πρώτευσα μόνο στην τελευταία τάξη και την επόμενη χρονιά δεν είχε άλλο παρέλαση.
Πάτωσα την πρώτη φορά στις Πανελλήνιες. Πέρασα με τη δεύτερη.
Έχει χαρά, δεν έχει διάρκεια η επιτυχία, μακάρι να μη δίναμε τόση σημασία και στην αποτυχία. Σημασία έχει ότι θα αγαπώ πάντα την Αλίκη – κυρίως για όλα αυτά που τη μισούν οι περισσότεροι – και ότι δεν πιστεύω στα βραβεία».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.