- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ψηλά απ' τη γέφυρα
Μία εβδομάδα πριν την πρεμιέρα επικρατεί πανικός. Οι σκάλες είναι καλυμμένες με πλαστικά. «Αύριο θα τοποθετηθούν τα καθίσματα, κάναμε γερή ανακαίνιση!» μου εξηγεί ένας τεχνικός που παρατηρεί ότι ψάχνω ανεπιτυχώς κάπου να καθίσω. «Είμαστε σε κατάσταση τρέλας!» λέει ο Γρηγόρης Βαλτινός γελώντας και με οδηγεί στο καμαρίνι του. «Ο Μίλερ είναι ο τραγωδός του σύγχρονου θεάτρου».
Το κινητό του χτυπάει ασταμάτητα. «Δεν είναι περιπετειούλες μικροαστών. Ο Μίλερ συνδέει την ιστορία του με τον κοινωνικοοικονομικό περίγυρο». Η Μαρίνα Ψάλτη στο καμαρίνι της φτιάχνει κάτι στη φούστα της παράστασης. «Η Μπέατρις βιώνει ένα δράμα. Ο άντρας της είναι ερωτευμένος με την ανιψιά της, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Είναι μετανάστρια, απόλυτα εξαρτημένη, δεν έχει δουλέψει ποτέ. Όλα συναινούν στο να επέλθει η καταστροφή». Ο πρώτος που είναι έτοιμος για την πρόβα είναι ο κύριος Πέτρος Φυσσούν. Η συζήτησή μας κατά έναν περίεργο τρόπο πηγαίνει στα μοντέλα που ξαφνικά γίνονται ηθοποιοί: «Στενοχωριέμαι γιατί αυτό γίνεται με σκοπό. Να αμβλύνουν το γούστο του κόσμου. Να τον αποβλακώσουν. Δεν είδα όμως κανένα σοβαρό καλλιτέχνη να δέχεται να πάρει μοντέλο».
Οι τεχνικοί δοκιμάζουν μουσικές. Στη σκηνή, μια πανέμορφη κοπέλα διαβάζει. Είναι η Μαριάννα Πολυχρονίδη. Από κακιά στα «Μυστικά της Εδέμ» μεταμορφώνεται στη γλυκιά Catherine που ερωτεύεται ο Βαλτινός. Πότε τα προλαβαίνει; «Να φανταστείς τα γυρίσματα στο σίριαλ είναι 10ωρα!». Και το τραγούδι; (σ.σ το χειμώνα τραγουδούσε στο πλευρό του Σωκράτη Μάλαμα) «Δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο. Ευτυχώς τραγουδάω στο σίριαλ!». Λατρεύει αυτό που κάνει. Όλοι φορούν τα κουστούμια της παράστασης εκτός από τον Βαλτινό. Κάποια στιγμή ρωτάει «ποιο από τα δύο παντελόνια φαίνεται πιο φθαρμένο;». Βλέπω τον Νίκο Πουρσανίδη. Είναι ξανθός, «έπρεπε για την παράσταση!». Μαζί με τον Βασίλη Ρίσβα περιμένουν να ξεκινήσει η σκηνή, και όταν ξεκινάει είναι εξαιρετικοί. Ο Βαλτινός απαριθμεί τις σκηνές και εξηγεί πώς θέλει το φωτισμό σε καθεμία. Ο Γιώργος Πάτσας αλλάζει αντικείμενα στη σκηνή και βρίσκω ευκαιρία να του πω ότι και πάλι τα σκηνικά του είναι υπέροχα. Χαμογελάει. «Το θέμα είναι να βοηθάει στο ζωντάνεμα της ιστορίας. Μόνο αυτό!».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.