Ο νέος φωτισμός που ανέδειξε το κάλλος του μνημείου
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
21°
Η νύχτα που ο Γιώργος Μαργαρίτης έγραψε ιστορία στον Πειραιά
Ανταπόκριση με 50 εικόνες του Γιάννη Βελισσαρίδη από την εμφάνισή του στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Ήταν μία εμφάνιση που ο ίδιος ήθελε πολύ να συμβεί κι όπως εκμυστηρεύτηκε στους θεατές «έπαιρνε τα μέτρα» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά για πολλά χρόνια. Ήταν η πρώτη φορά που μοιράστηκε τη σκηνή μαζί με τον γιο του, Κωνσταντίνο, ερμηνεύοντας το «Πεθαίνω για σένα».
Ο Γιώργος Μαργαρίτης στα 75 του, έχοντας πάρει από παιδί τον κακό τον δρόμο και την εύκολη ζωή, έχοντας έρθει κόντρα με το νόμο, ερμήνευσε στο στολίδι του Πειραιά αληθινά λαϊκά τραγούδια για την καθημερινότητα, τις πίκρες, τις χαρές, την ξενιτιά, την κοινωνική αδικία αλλά και την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή, που υμνούν τη φιλία και τον έρωτα. Παρέα με μια δεκαμελή ορχήστρα σπουδαίων μουσικών και τη Χριστιάνα Γαλιάτσου, παρέα με 500 ανθρώπινες φωνές στο φισκαρισμένο νεοκλασικό κτήριο που χτίστηκε σε σχέδια του αρχιτέκτονα Ιωάννη Λαζαρίμου κι εγκαινιάστηκε στις 9 Απριλίου του 1895.
Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020, μας άφησε να τον ακολουθήσουμε από τις πρόβες της ιστορικής του παράστασης και την προετοιμασία του στα καμαρίνια μέχρι τη στιγμή που άφησε το μικρόφωνο γνωρίζοντας την αποθέωση με ένα παρατεταμένο χειροκρότημα που χρόνια είχαμε να δούμε. Τάκα τάκα, τάκα τάκα κι όλα τα ξεχνάς ατάκα, ο Γιώργος Μαργαρίτης βγήκε μετά το τρίτο κουδούνι με το «Καλύτερο Μπεγλέρι» και αποχαιρέτησε το κοινό με το «Έγκλημα και Τιμωρία». Δείτε 50 χαρακτηριστικές στιγμές από το βράδυ που θα θυμόμαστε μέσα από τον φακό του φωτογράφου Γιάννη Βελισσαρίδη.
Δειτε περισσοτερα
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί, γιατί καθώς μεγαλώνουμε δεν ρωτάμε «γιατί»;
Τα παράξενα ηφαίστεια που φτιάξανε αυτήν τη Γη, φτιάξανε κι αυτόν τον μαγικό τόπο!
Η ιστορία ενός πλανήτη υπό πίεση σε εικόνες που διεκδικούν βραβείο
Το «Σετσέκ» βρίσκει τις θεολογικές του ρίζες στον Σεΐντ Αλί Σουλτάν, ο οποίος έζησε στην περιοχή τον 15ο αιώνα
«Αυτό που σας κάνει επαναστάτες είναι ότι όταν σας είπαν "όχι", δεν παραιτηθήκατε»