Κινηματογραφος

Μέσα στη μέρα: Ρουτινιάρικος Χονγκ Σανγκ-σου

Η έλλειψη μιας στιβαρής πλοκής προκαλεί ανάμεικτες εντυπώσεις

Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 911
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μέσα στη μέρα: Κριτική για την ταινία του Χονγκ Σανγκ-σου, με τους  Κιμ Μιν-χι, Τζι Τζου-μπονγκ

 

Δύο παράλληλες ιστορίες στη σημερινή Σεούλ. Στην πρώτη μια ηθοποιός που μόλις έχει επιστρέψει στη Νότια Κορέα συγκατοικεί με μια φίλη και τη γάτα της, ενώ στη δεύτερη ένας φτασμένος ποιητής δέχεται κατ’ οίκον επισκέψεις από νεαρούς καλλιτέχνες που θαυμάζουν το έργο του.

Στο σινεμά του μινιμαλιστή νοτιοκορεάτη Χονγκ Σανγκ-σου, η έλλειψη μιας στιβαρής πλοκής προκαλεί ανάμεικτες εντυπώσεις. Όπως και στις άλλες δημιουργίες του («Η γυναίκα που έφυγε», «Στη χώρα των άλλων» κ.ά.) έτσι κι εδώ τα στοιχεία του διαλογισμού και του υπόγειου χιούμορ χρησιμεύουν προκειμένου να αναδειχτεί η ειρωνική πλευρά της ζωής, αλλά το υπερβολικά ισχνό σενάριο και οι μονότονες κουβέντες βάζουν εμπόδια στην παρακολούθηση του φιλμ. Επίσης, οι φαν του «νοτιοκορεάτη Γούντι Άλεν» δύσκολα θα βρουν κάποια ενδιαφέροντα, νέα στοιχεία στο φιλμ που έκλεισε πέρσι το Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών στις Κάννες, προκειμένου να ανανεώσουν την αγάπη τους προς το πρόσωπό του.