TV + Series

Γιάννης Τσορτέκης: Μου πετούσαν πέτρες επειδή έπαιζα τον κακό - Τι είπε για «Maestro» και «Αυτή η νύχτα μένει»

Η συνάντηση με τον Κούρκουλο

62224-137655.jpg
Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Γιάννης Τσορτέκης
Γιάννης Τσορτέκης © Screenshot/ GLOMEX/ ΕΡΤ

Ο ηθοποιός Γιάννης Τσορτέκης βρέθηκε στην εκπομπή «Στούντιο 4» και μίλησε για όλους και για όλα

Καλεσμένος στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Στούντιο 4» βρέθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (12/12) ο Γιάννης Τσορτέκης.

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στις σειρές «Maestro» και «Αυτή η νύχτα μένει», την αγάπη του για το θέατρο, για το πώς διαχειρίζεται τον ρόλο του «κακού», αλλά και γιατί σε όλες τις τηλεοπτικές του συνεντεύξεις φοράει πάντα το δερμάτινο μπουφάν του.

«Έχω μια ανάγκη να είμαι πάντοτε έτοιμος να φύγω… Έχω αυτό το μπουφάν για να εξυπηρετώ αυτή την ανάγκη, δεν έχω 15 μπουφάν για να αλλάζω. Έχω αυτό το μπουφάν που το γουστάρω εννοείται για να είμαι έτοιμος να φύγω. Έχω και τα κλειδιά στην τσέπη. Είμαι πάντα σε ετοιμότητα. Γι’ αυτό μου αρέσει τρελά και ο Καβάφης, αυτό το “σαν έτοιμος από καιρό”, είναι πολύ μέσα μου και με βρίσκουν έτσι τα πράγματα, δηλαδή, τα πράγματα έρχονται ώριμα από μόνα τους. Απλώς εσύ πρέπει να προετοιμάζεσαι, καλή ώρα, είμαι έτοιμος για να φύγω ώστε όταν φύγω είμαι ήδη σε ταξιδάκι», είπε ο Γιάννης Τσορτέκης.

Στην ερώτηση για το πώς αισθάνεται με τη μεγάλη επιτυχία που γνωρίζουν οι τηλεοπτικές σειρές στις οποίες πρωταγωνιστεί, ο κ. Τσορτέκης είπε πως «αυτό όλο είναι μια συγκυρία, είναι μια πραγματικότητα που την έψαχνα όταν διάβαζα ιστορία, στο πώς μπορεί να αισθάνθηκαν οι άνθρωποι όταν ανακάλυψαν την πυρίτιδα. Διότι αυτό που συμβαίνει τώρα είναι σαν να έχει ανακαλύψει ο κόσμος την πυρίτιδα. Εγώ ήμουν και πριν, όπως και η πυρίτιδα υπήρχε πριν την ανακαλύψουν οι άνθρωποι, που σημαίνει ότι για μένα δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Υπάρχει η αλλαγή των ανθρώπων που βλέπουν αυτό που βλέπουν, το ότι ξαφνικά μπροστά τους αποκαλύπτεται κάτι».

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cozxb0wy8lyh)

Ο ηθοποιός μίλησε επίσης για το πώς διαχειρίζεται τον ρόλο του «κακού» και το πώς τον επηρεάζει, λέγοντας χαρακτηριστικά «όταν κάναμε το 2001 την ταινία του Στράτου Τζίτζη, το «Σώσε με», είχαν πάει κάποιες φίλες μου να δουν την ταινία, χωρίς να τους έχω πει τι είναι. Αργότερα το βράδυ ήμουνα σπίτι και ακούω στο παντζούρι μπαμ, μπαμ! Κάποιος πέταγε πέτρες! Βγαίνω έξω πανικόβλητος να δω τι έγινε και αρχίζουν οι φίλες μου ένα πράγμα να μου σέρνουν και τι δεν μου σούρανε, για αυτόν που έκανα στην ταινία», ενώ αναφερόμενος στο ίδιο θέμα πρόσθεσε ότι «όταν μιλάγαμε με τον Χριστόφορο (Παπακαλιάτη) για το “Maestro” και για τον Χαράλαμπο, ήταν η πρώτη μου αγωνία.

»Τρομερή αγωνία ήταν το πώς θα το δει ο κόσμος και τι έχω εγώ να εισπράξω μετά από όλο αυτό. Έχοντας αυτή και διάφορες άλλες εμπειρίες, ας πούμε όταν έπαιζα στο “Έρωτας μετά”, πάλι είχα παρατράγουδα, με συναντούσαν στο δρόμο και με κοίταζαν με μισό μάτι. Η συγκυρία όμως ποια είναι, επειδή αυτή η σειρά παρουσιάζεται ταυτόχρονα με το “Αυτή η νύχτα μένει”. Αυτό που θα πάθαινα εγώ το παθαίνει ο θεατής. Δηλαδή αντί να τρελαθώ εγώ από την αγωνία, τρελαίνεται αυτός που βλέπει δύο ακραία διαφορετικά πράγματα».

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cozy1rdbp1qh)

Ο ηθοποιός εξιστόρησε και ένα άγνωστο περιστατικό από τη ζωή του, όταν παρότι αριστούχος, δεν τον είχαν απορροφήσει στο Εθνικό Θέατρο, με αποτέλεσμα να μπει μόνος του στο γραφείο του Νίκου Κούρκουλου.

«Μου έλεγαν «πήγαινε το Εθνικό παίρνει τους αριστούχους». Πήρα τη γραμματέα και της είπα «Ξέρω ότι οι απόφοιτοι του Εθνικού απορροφώνται και μου απαντά «όντως και οι αριστούχοι δουλεύουν». Εκείνη τη στιγμή από το ναδίρ βρέθηκα στο ζενίθ. Λέω «είμαι και εγώ κάπου και δεν μου το’ χουν πει» της είπα «και ότι και εγώ είμαι» και μου λέει «πουθενά». Εκεί αρχίζει το πανηγύρι μου λέει «οι αριστούχοι δουλεύουν εσείς δεν είστε» της λέω «μα κοιτάξτε». Εκεί αποφάσισα να πω ότι θέλω να δω τον κύριο Κούρκουλο μου λέει «δεν είναι μέσα» ε και εκεί απλά ανοίγω την πόρτα, μπαίνω και ήταν μέσα, ήταν σαν να είχα τυφλωθεί».

Glomex Player(40599v1wl9o7vsfv, v-cozxyc60k3r5)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ