- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το Netflix θα λανσάρει φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις
Θέλοντας να προλάβει το Disney+
Το Netflix θα λανσάρει φθηνότερη συνδρομητική συνδρομή με διαφημίσεις τον Νοέμβριο θέλοντας να προλάβει το Disney+.
Το Netflix φέρεται να επισπεύδει μία συνδρομή χαμηλού κόστους που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2023 για να προλάβει παρόμοια υπηρεσία με διαφημίσεις από την Disney+.
Το Netflix φέρεται να λανσάρει μια φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις για την πλατφόρμα streaming στις αρχές Νοεμβρίου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακόψει την απώλεια περισσότερων από 1 εκατομμύριο συνδρομητών το 2022.
Η εταιρεία σχεδίαζε αρχικά να ξεκινήσει να προσφέρει την υπηρεσία το 2023, αλλά το Variety ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι μετατέθηκε για την 1η Νοεμβρίου, προκειμένου να προλάβει το Disney+.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η υπηρεσία του Netflix θα ξεκινήσει μεταξύ άλλων στις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τον Καναδά και αναμένεται να έχει τιμή μεταξύ 7 και 9 δολαρίων ΗΠΑ. Η πιο βασική συνδρομή Netflix κοστίζει τώρα 9,99 δολάρια ΗΠΑ ή 15,49 δολάρια ΗΠΑ για μια τυπική συνδρομή.
Η διαφημιστική συνδρομή θα είναι επιπρόσθετη, πράγμα που σημαίνει ότι οι σημερινοί συνδρομητές δεν θα βλέπουν διαφημίσεις στο Netflix.
«Βρισκόμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες της απόφασης για το πώς θα λανσάρουμε μια χαμηλότερη τιμή, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις», δήλωσαν. «Επομένως, όλα αυτά είναι απλώς εικασίες σε αυτό το σημείο».
Τον Ιούλιο, η Netflix ανακοίνωσε απώλεια 1 εκατομμυρίου συνδρομητών για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το δεύτερο τρίμηνο απώλειας συνδρομητών, με τις μετοχές να πέφτουν κατά 67% μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Ο επικεφαλής λειτουργιών και προϊόντων της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, αποκάλυψε το σκεπτικό της εταιρείας πίσω από την εισαγωγή διαφημίσεων για την υποστήριξη συνδρομών με χαμηλότερη χρέωση.
Είπε ότι το Netflix θέλει να «προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τους καταναλωτές ... που επιλέγουν να πάρουν την προσφορά που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αλλά και να προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τις μάρκες και τους διαφημιστές που θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας για να διασφαλίσουμε ότι κάνουμε καλή δουλειά για να αναβαθμίσουμε αυτό που φαίνεται γι' αυτούς».
Δήλωσε αισιόδοξος ότι η διαφήμιση στο Netflix μπορεί να «προσφέρει μια εμπειρία που είναι θεμελιωδώς διαφορετική από την εμπειρία της διαφήμισης» στην ιδιωτική ή την καλωδιακή τηλεόραση σήμερα.
Το λανσάρισμα θα επικεντρωθεί σε χώρες όπου υπάρχουν «πιο ώριμες διαφημιστικές αγορές», δήλωσε τότε ο Peters.
Το Netflix ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι θα συνεργαστεί με τη Microsoft για τη διαφημιστική τεχνολογία και ως συνεργάτης πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δημοσίευμα του Variety ανέφερε ότι οι δύο εταιρείες επιδιώκουν κόστος 65 δολαρίων ΗΠΑ για χίλιες προβολές και μια ελάχιστη δέσμευση ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης 10 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ από τις εταιρείες τώρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το νέο επάγγελμα του Joey δεν έχει να κάνει με την ηθοποιία
Μια καλή χρονιά και για τη μικρή οθόνη
Γυναίκες και άνδρες ηλικίας 56 έως 70 ετών αναζητούν τον έρωτα και την αγάπη βγαίνοντας ραντεβού στα τυφλά
Αντί να εκβιάσει το συναίσθημα, παρουσιάζει την πραγματικότητα με σεβασμό και ευαισθησία
Πρεμιέρα στις 14 Φεβρουαρίου με διπλό επεισόδιο
Η νέα σειρά, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Jonnas Bonnier και σε μια από τις πιο διάσημες ληστείες της Σουηδίας, δίνει στον θεατή ό,τι ακριβώς περιμένει από μια καλή περιπέτεια
Η βραβευμένη με Όσκαρ δημιουργός θα συμμετάσχει στη νέα σειρά του HBO
Το «I Want to Break Free» των Queen θεωρείται φόρος τιμής στη σειρά
Τζένα Ορτέγκα και Κάθριν Ζετα-Τζόουνς επιστρέφουν δριμύτερες
«Goodbye Maestro, For now!»
Το HBO προσεγγίζει τον Βρετανό ηθοποιό για τον εμβληματικό ρόλο
Η πολυαναμενόμενη συνέχεια της σειράς έφτασε!
Πώς και πότε θα προβληθούν τα επεισόδια
Τι είπε η επιτυχημένη ηθοποιός για την γκαρνταρόμπα του ρόλου που υποδύθηκε
Τι ανέφερε ο δημιουργός της σειράς
Μαζί τους θα συμπρωταγωνιστεί και ο Πιρς Μπρόσναν
Η μέταλ σειρά που χαρακτήρισε τη νεανική κουλτούρα της δεκαετίας του 1990
Ή πώς ένα αριστουργηματικό non fiction μεταγλωττίζεται σε μια από τις καλύτερες σειρές της χρονιάς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.