- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Gaming: Η καρδιά της «πολιτιστικής επανάστασης» των εφήβων
Τι ρόλο έπαιξε η πανδημία στην «αναγέννηση» του gaming;
Βιντεοπαιχνίδια: Γιατί οι millennials και η Gen Z προτιμά αυτή τη διασκέδαση και πώς το gaming έγινε η αιχμή της πολιτιστικής τους επανάστασης.
Κατά την διάρκεια της πανδημίας όλο και περισσότεροι νέοι απασχολούσαν τον χρόνο τους με τα βιντεοπαιχνίδια, καθώς αυτή η κατηγορία είναι πολύ δημοφιλής στην γενιά των millennials και της Gen Z. Οι επιχειρήσεις πλέον στοχεύουν στο να κατασκευάζουν παιχνίδια τα οποία θα δημιουργούν έναν ανταγωνισμό μεταξύ των παικτών καθώς θα παλεύουν να κερδίσουν μια μάχη. Το αποτέλεσμα αυτής της κίνησης θα είναι η προσέλκυση όλων και περισσότερων νέων και αναμένεται αυτή η αγορά να μεγαλώνει ταχύτατα κάθε χρόνο.
Χάρη στην ταχύτατη ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουν δημιουργηθεί νέοι τρόποι σύνδεσης, κοινωνικοποίησης, εκμάθησης, δημιουργίας, παρακολούθησης, ακρόασης μουσικής, εμπειρίας τέχνης και άλλων. Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως έχει δημιουργηθεί στους χώρους που καταλαμβάνουμε, στα μέρη που περνάμε τον χρόνο μας και στους τρόπους με τους οποίους ασχολούμαστε. Η φυσική παρουσία και η ψυχική παρουσία δεν είναι πια το ίδιο. Για παράδειγμα, τα παιδιά όταν βρίσκονται στον καναπέ με την οικογένεια τους, είναι στα αλήθεια εκεί μαζί τους ή έχουν απορροφηθεί από τον κόσμο του gaming;
Φαίνεται πως η κουλτούρα των καταναλωτών αλλάζει ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Όλο και περισσότερο τα εμπορικά κέντρα, οι κινηματογράφοι, τα αθλητικά γήπεδα και οι αλυσίδες fast-food που κάποτε χαρακτήριζαν τον πολιτισμό των νέων, τώρα παρατηρούμε πως έχει αλλάξει. Καθώς λοιπόν αλλάζει το επίκεντρο της κουλτούρας της νεολαίας, αλλάζει και το επίκεντρο της εξουσιαστικής δύναμης. Τώρα, μόλις το 40% των εφήβων στις ΗΠΑ πιστεύουν ότι το εμπορικό κέντρο είναι ένα ωραίο μέρος να βγει κάποιος με την παρέα του, ωστόσο το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιούν το Fortnite κυρίως για να κοινωνικοποιηθούν με φίλους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο The Total Business.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το συνολικό αποτύπωμα της πλατφόρμας είναι περίπου 50 εκατ. μετρικοί τόνοι CO2e
Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα για την τεχνολογική εκπαίδευση
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα.
Το design και οι επιδόσεις του μέλλοντος στο σήμερα
Από τη θεραπεία αυτοάνοσων νοσημάτων με Τ-κύτταρα μέχρι δείγματα χώματος από τη Σελήνη
Οι επιστήμονες το 1998 αποκάλυψαν ότι αυτή η διαστολή επιταχύνεται, με την υποτιθέμενη αιτία να είναι η σκοτεινή ενέργεια
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα προήλθαν από ένα νέο τσιπ που ονομάζεται Willow
Πάνω από 15 εκατομμύρια διαδικτυακές απειλές το 2024 - Ανάγκη για ενισχυμένα μέτρα προστασίας
Τα ευρήματα μεγάλης έρευνας
Είναι τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μας πια, που όταν δεν υπάρχει σύνδεση, κάτι μας πιάνει…
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Θα αργήσει η επιστροφή των ΗΠΑ στη Σελήνη
Η υπηρεσία λειτουργεί επί του παρόντος σε μερικές τοποθεσίες στις ΗΠΑ, στο Τέξας και την Αριζόνα
«Τα παιδιά χάνουν τον προσανατολισμό τους, ασχολούνται μόνο με likes»
Διαφορετική εικόνα από εκείνη που επικράτησε στις αγιογραφίες
Πόσο θα επηρεαστεί το οικοσύστημα και το κλίμα της Γης
Σε όλο τον κόσμο γίνονται προσπάθειες για την ανάπτυξη ανθεκτικών καλλιεργειών
Μερικά από τα πιο εμβληματικά και αγαπημένα παιχνίδια πρωταγωνιστούν στο επετειακό clip
Μια επένδυση που ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.