Τεχνολογια - Επιστημη

FaceBook: Διαφημιστικά έσοδα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια

Οι τιμές των μετοχών της αναφερόμενης πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 7%

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το δεύτερο τρίμηνο του 2020 το Facebook έφτασε σε διαφημιστικά έσοδα τα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με διαφημιστικά έσοδα ύψους 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια έκλεισε τον κύκλο του δεύτερου τριμήνου του 2020 το FaceBook. Πρόκειται για μία πέρα από κάθε προσδοκία εξέλιξη ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την περικοπή των προϋπολογισμών των επιχειρήσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Οι τιμές των μετοχών της αναφερόμενης πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 7%.

Η αύξηση των εσόδων του Facebook ήταν η μικρότερη που κατέγραψε μετά την είσοδο στο χρηματιστήριο (11%), παρά το γεγονός ότι αντέστρεψε τις προσδοκίες των αναλυτών, που ανέμεναν μείωση εσόδων κατά 3%, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς (Refinitiv).

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις, τα οποία και αποτελούν σχεδόν το σύνολο των εσόδων του Facebook αυξήθηκαν κατά 10% στα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Οι ενεργοί χρήστες του Facebook σε μηνιαία βάση αυξήθηκαν στα 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Disney: Αποσύρει τις διαφημίσεις της από το Facebook

Μετά τις Starbucks, Unilever και Ford, τώρα και η Disney διέκοψε τις διαφημίσεις της στο Facebook λόγω της απουσίας πολιτικών εναντίον της «ρητορικής μίσους και των fake news που το κατακλύζουν».

Πρόκειται για ένα τεράστιο οικονομικό πλήγμα για το δημοφιλές Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς η Disney ήταν ο μεγαλύτερος διαφημιστικός πάροχος του Facebook το πρώτο εξάμηνο του 2020 με 120 εκατομμύρια δολάρια να καταλήγουν σε αυτό αλλά και σε άλλα τμήματά του.

Εκτός από το Facebook, η Disney σταμάτησε τη διαφημιστική δαπάνη για το Hulu στο Instagram (που ανήκει στο Facebook). Από τις 15 Απριλίου μέχρι και τις 30 Ιουνίου, το Hulu ξόδεψε 16 εκατομμύρια δολάρια στο Instagram.

Από την πλευρά του, το Facebook αναφέρει πως συνεργάζεται με ομάδες ανθρώπινων δικαιωμάτων προκειμένου να αναπτύξει εργαλεία που θα βοηθήσουν στον αγώνα κατά του μίσους και ότι έχει ξοδέψει δισεκατομμύρια προκειμένου να κρατήσει τις πλατφόρμες του καθαρές, απαγορεύοντας 250 ακροδεξιές οργανώσεις από το Facebook και το Instagram.

Το συνολικό διαφημιστικό έσοδο του Facebook αγγίζει τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια από συνολικά οκτώ εκατομμύρια διαφημιζόμενους.

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ