Τεχνολογια - Επιστημη

Disney: Αποσύρει τις διαφημίσεις της από το Facebook

Λόγω της απουσίας πολιτικών εναντίον της «ρητορικής μίσους και των fake news που το κατακλύζουν»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Disney διέκοψε τις διαφημίσεις της στο Facebook - Πλήγμα της τάξης των 120 εκατομμυρίων για το Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μετά τις Starbucks, Unilever και Ford, τώρα και η Disney διέκοψε τις διαφημίσεις της στο Facebook λόγω της απουσίας πολιτικών εναντίον της «ρητορικής μίσους και των fake news που το κατακλύζουν».

Πρόκειται για ένα τεράστιο οικονομικό πλήγμα για το δημοφιλές Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς η Disney ήταν ο μεγαλύτερος διαφημιστικός πάροχος του Facebook το πρώτο εξάμηνο του 2020 με 120 εκατομμύρια δολάρια να καταλήγουν σε αυτό αλλά και σε άλλα τμήματά του.

Εκτός από το Facebook, η Disney σταμάτησε τη διαφημιστική δαπάνη για το Hulu στο Instagram (που ανήκει στο Facebook). Από τις 15 Απριλίου μέχρι και τις 30 Ιουνίου, το Hulu ξόδεψε 16 εκατομμύρια δολάρια στο Instagram.

Από την πλευρά του, το Facebook αναφέρει πως συνεργάζεται με ομάδες ανθρώπινων δικαιωμάτων προκειμένου να αναπτύξει εργαλεία που θα βοηθήσουν στον αγώνα κατά του μίσους και ότι έχει ξοδέψει δισεκατομμύρια προκειμένου να κρατήσει τις πλατφόρμες του καθαρές, απαγορεύοντας 250 ακροδεξιές οργανώσεις από το Facebook και το Instagram.

Το συνολικό διαφημιστικό έσοδο του Facebook αγγίζει τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια από συνολικά οκτώ εκατομμύρια διαφημιζόμενους.