- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Google και Facebook οι δύο μεγαλύτεροι παίκτες της διαφήμισης
Η διαφήμιση των ΗΠΑ περνάει και επίσημα στα ψηφιακά μέσα
Πριν μερικά χρόνια θα φάνταζε αδιανόητο τα ψηφιακά media να κατέχουν μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας από τα παραδοσιακά. Μόλις πριν τέσσερα χρόνια, τηλεόραση και τύπος είχαν ακριβώς τη διπλάσια διαφήμιση σε σχέση με ψηφιακά μέσα όπως το Facebook, αλλά αυτό σήμερα έχει αλλάξει.
Σύμφωνα με την εταιρία ψηφιακής έρευνας και δεδομένων eMarketer, υπολογίζεται πως φέτος, για πρώτη φορά, η διαφήμιση των ψηφιακών μέσων στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει αυτή των παραδοσιακών, με την πρώτη να ακουμπάει τα 129,34 δισεκατομμύρια δολάρια και τη δεύτερη τα 109,48 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, τα στατιστικά δείχνουν ότι χρόνο με τον χρόνο η μεταξύ τους απόσταση θα μεγαλώνει και το 2021 η διαφορά θα ακουμπήσει σχεδόν τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια.
Από αυτά τα χρήματα, το μεγαλύτερο μέρος θα αποτελέσει κέρδος για το Facebook και την Google, παρά τα νομικά προβλήματα περί προσωπικών δεδομένων που οι δύο εταιρίες αντιμετωπίζουν τελευταία. Ήδη από το 2018, και οι δύο μαζί συγκέντρωναν το 60% της ψηφιακής διαφήμισης, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 65 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ φέτος θα έχουν ελάχιστο και στην πραγματικότητα φαινομενικό μόνο πλήγμα, καθώς το ποσοστό αυτό θα πέσει στο 59% αλλά πλέον θα αντιστοιχεί με 77 δισεκατομμύρια δολάρια. Και τα χρήματα αυτά είναι μόνο όσα θα πάρουν από τις ΗΠΑ.
Την ίδια στιγμή, στο παιχνίδι της διαφήμισης οι μεγάλοι χαμένοι θα είναι τρεις: οι εφημερίδες, τα περιοδικά και οι κατάλογοι. Συγκεκριμένα, τα δύο πρώτα υπολογίζεται ότι θα χάσουν περίπου το 18% της μέχρι τώρα διαφήμισής τους ενώ οι τελευταίοι το 19%.
Υπάρχουν, όμως, άλλοι παίκτες στο ψηφιακό κομμάτι; Ναι, αλλά είναι πολύ μικρότεροι. Την Google, η οποία υπολογίζεται ότι φέτος θα έχει το 37,2% της ψηφιακής διαφήμισης, και το Facebook, που φαίνεται ότι θα έχει το 22,1%, ακολουθούν το Amazon με 8,8%, η Microsoft με 3,8%,και η Verizon με 2,9%. Ωστόσο, αν και τα ποσοστά αυτά φαίνονται μικροσκοπικά μπροστά στα αντίστοιχα των δύο κολοσσών, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι, με μία δεύτερη ματιά, το Amazon φαντάζει πολύ μεγαλύτερη και υπολογίσιμη δύναμη αφού σε σχέση με πέρυσι η διαφημιστική του αξία είχε τη μεγαλύτερη άνοδο (2%) σε αντίθεση με το Facebook και την άνοδο κατά μόνο 0,3%, αλλά και το Google στο οποίο μάλιστα παρατηρήθηκε πτώση κατά 1%.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ανάλυση γενετικού υλικού από πίσσα σημύδας στην Εσθονία φέρνει στο φως σκηνές της Λίθινης Εποχής
Mελέτες αρχαιολόγων στην Καταλονία - Xρησιμοποιούνταν για επικοινωνία και μουσική έκφραση πριν από 6.000 χρόνια
Νέα ενημέρωση Android καταργεί την ιδιωτικότητα στα εταιρικά κινητά
Η αποστολή Perseverance της NASA κατέγραψε ηλεκτρικές εκκενώσεις στην ατμόσφαιρα του πλανήτη
Έρευνα διαπιστώνει ότι το δωρεάν chatbot της OpenAI αποτυγχάνει να εντοπίσει επικίνδυνες συμπεριφορές
Δείτε τον σεισμικό χάρτη της χώρας
Ακόμη και έτσι όμως, οι γονείς ζουν με συνεχή αγωνία
Ανοιχτή επιστολή εκφράζει ανησυχίες για απώλεια θέσεων εργασίας και κλιματικές επιπτώσεις
Ακυκλοφόρητη σκηνή θα κάνει πρεμιέρα σε animation μικρού μήκους στο βιντεοπαιχνίδι
Η ιστορία που έχει συγκλονίσει τον κόσμο
Εικόνες υψηλής ανάλυσης από την Ανταρκτική και τη Γη του Πυρός, μόλις 50 ώρες μετά την εκτόξευση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.