- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Επόμενη στάση, Θεσσαλονίκη - Η διαφημιστική καμπάνια στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου (εικόνες)
Ποιες άλλες δράσεις υλοποιούνται για την ανάδειξη της πόλης


Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς - Η διαφημιστική καμπάνια στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου
H καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη και την τουριστική της προβολή φιλοξενείται εδώ και λίγες ώρες στα κόκκινα διώροφα λεωφορεία στο Λονδίνο. Η προβολή της Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο θα διαρκέσει μέχρι τις 21 Νοεμβρίου.
Τριάντα λεωφορεία θα διατηρήσουν τη διαφήμιση για δύο εβδομάδες, ενώ θα διέρχονται από κεντρικούς δρόμους και άλλες περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας.
Η δράση αυτή υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συμμετοχής του με δικό του περίπτερο στην παγκόσμια τουριστική έκθεση World Travel Market 2022, το τριήμερο 7, 8, 9 Νοεμβρίου. Την έκθεση επισκέπτονται τουριστικοί πράκτορες απ' όλο τον κόσμο, δημοσιογράφοι, ταξιδιωτικοί bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020 1.000.000 επέλεξε τη χώρα μας.
Τον περασμένο Ιούλιο, ο Οργανισμός μέσα από καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, καλούσε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO. Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό.
Παράλληλα, ο τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στο Food Festival του National Geographic Traveler ενώ υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

Τον περασμένο Οκτώβριο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers, προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό. Εκείνοι στη συνέχεια, με συνολικό αριθμό ακολούθων που ξεπερνούν τα 3 εκατ. σε Instagram, Youtube, blog & TikTok πρόβαλαν δυναμικά τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές, ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας.
Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, φιλοξενήθηκε η διάσημη αρθρογράφος Nina Caplan που εξερεύνησε τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης. Η ίδια είναι αρθρογράφος για το Club Oenologique στο διαδίκτυο και για τη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα The Times, καθώς και για το ένθετο περιοδικό της Luxx ενώ διατηρεί συνεργασία με το περιοδικό Travel + Leisure.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εντυπωσιακές διαδρομές στη φύση, παραδοσιακά χωριά και ανεξερεύνητες παραλίες
Εκεί που τα μοσχάρια γελάνε με τις διαφημίσεις
Προσφέρει τη δυνατότητα εξερεύνησης σε γραφικά χωριά, εξαιρετικά μουσεία, ποτάμια, ορεινά σημεία
«Η φύση είναι ακόμα κυρίαρχος»
Ανάμεσα σε φαράγγια, ερήμους και καουμπόηδες
Ένα ταξιδιωτικό ιστόρημα στο νησί που δεν ξεχνά
Σύμφωνα με κατάλογο ολλανδικής ιστοσελίδας
Ο κατ’ εξοχήν τουριστικός προορισμός της Κολομβίας
Ένα ταξιδιωτικό ιστόρημα
Ο Απρίλιος είναι ο καλύτερος μήνας για να επισκεφθείτε τους κερασώνες
Μπορεί το ασπράδι του αυγού να στεριώσει γιοφύρια;
Ένα ταξιδιωτικό ιστόρημα
Οι επιχειρηματίες του τουρισμού κατηγορούν τον Τραμπ ότι διώχνει τον κόσμο δημιουργώντας αφιλόξενο κλίμα, πολιτική αστάθεια και ανασφάλεια για ορισμένες ομάδες
Εικόνες από ένα ταξίδι ζωής στη Λατινική Αμερική
Οι θρησκευτικές παραδόσεις και τα έθιμα παραμένουν ζωντανά
Σουίτες υψηλής αισθητικής στο πιο εμβληματικό σημείο του νησιού
Μπότηδες, μόβ φωτισμός στο Λιστόν και πολλές λιτανείες υπό τους ήχους των Φιλαρμονικών
Οι γεύσεις του νησιού που θέλετε να δοκιμάσετε
Τι αποκαλύπτουν τα εντυπωσιακά νέα τερματικά για μια χώρα που δε φημιζόταν μέχρι σήμερα για τις αερομεταφορές της
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.